تست تمام عیار فورد F-۲۵۰ + فیلم

اخیرا یک ویدیو از تست عملکرد فورد F-۲۵۰ مدل ۲۰۱۹ در بخش های مختلف منتشر شده است که بسیار جالب توجه است

اخیرا یک ویدیو از تست عملکرد فورد F-250 مدل 2019 در بخش های مختلف منتشر شده است که بسیار جالب توجه است. در این تست عملکرد این پیکاپ بزرگ فورد در شرایط مختلف و آب و هوای خشک و مرطوب نیز فراهم شده است. تست کننده ی این خودرو جانی بومر است که معمولا در تست هایش شرایط مختلف آب و هوایی را نیز لحاظ می کند. فرقی ندارد که یک خودروی کاری به او بدهید یا یک خودروی لوکس.
فورد F-250 در مدل 2019 از یک موتور توربودیزل V8 با حجم 6.7 لیتر بهره مند است که می تواند 450 اسب بخار قدرت و 1267 نیوتون متر گشتاور تولید کند. در حالت تک دیفرانسیل این خودرو می تواند در 7.53 ثانیه از سرعت صفر به صد کیلومتر بر ساعت برسد و در حالت 4WD مقداری سریع تر شده و در 7.44 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا می کند.
بومر تست حداکثر سرعت را نیز روی این وانت انجام داد و به عدد 154 کیلومتر بر ساعت رسید. گرچه این عدد قم بالایی نیست ولی برای یک وانت بزرگ کاری کاملا کافی است. جالب است که در حداکثر سرعت نیز همچنان امکان استفاده از کروز کنترل وجود دارد.
تست بعدی که روی فورد F-250 انجام شد تست ترمز بود. عملکرد فورد در این بخش خیلی خوب بود و حتی در زمین خیس نیز ترمزها توانستند کارایی بالایی را از خود نشان دهند. در یک تست موس هم که در سرعت 56 کیلومتر بر ساعت انجام شد فورد F-250 عملکردی خوب را از خود نشان داد به طوری که با افزایش سرعت به 72 کیلومتر بر ساعت نیز خودرو همچنان پایدار بود و تست موس را با موفقیت به اتمام رساند.
در پایان تست جانی بومر می گوید که فورد F-250 خودرویی بسیار مقاوم است. موتور این خودرو در شرایط تست در حالی که زیر فشار زیادی قرار داشت اصلا دچار افزایش دما نشد و در مدت تست نیز سیستم تهویه مطبوع خودرو روشن بوده و به خوبی وظیفه ی خود را انجام می داد.
ویدیوی تست این خودرو را به هیچ وجه از دست ندهید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان