ماهان شبکه ایرانیان

در جلسه غیر علنی مجلس درباره قیمت خودرو چه گذشت؟

خبرگزاری تسنیم: نمایندگان امروز (یکشنبه 26 خرداد) پیش از آغاز جلسه علنی، جلسه غیر علنی دارند که هم‌اکنون در حال برگزاری است.

رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت میهمان جلسه غیر علنی نمایندگان است.

قرار است نمایندگان در این جلسه با حضور وزیر «صمت» وضعیت بازار خودرو، دلایل افزایش بی‌رویه قیمت خودرو، راهکار‌های کاهش قیمت خودرو و را بررسی کنند.

روایت 3 نماینده از جلسه غیرعلنی مجلس با حضور وزیر صمت
نماینده خلخال، پیرانشهر و نهاوند جزئیاتی از جلسه غیر علنی پارلمان را تشریح کردند.

به گزارش تسنیم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز با حضور رضا رحمانی وزیر صنعت و معدن و تجارت جلسه‌ای غیر علنی درباره وضعیت بازار خودرو و کالا‌های اساسی برگزار کردند.

**گزارش وزیر صمت درباره مشکلات کارخانجات صنعتی

بشیر خالقی نماینده خلخال در مجلس در گفتگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به جزئیات این نشست، گفت: در این نشست وزیر صنعت گزارشی از وضعیت کارخانه‌های کشور و مشکل نقدینگی در این واحد‌های تولیدی به نمایندگان ارائه کرد.

وی ادامه داد: وزیر صنعت اعلام کرد قرار است کمک‌های به کارخانجاتی که در راه تولید مشکل دارند انجام شود.

**بررسی وضعیت خودرو در جلسه غیر علنی مجلس

رسول خضری نماینده پیرانشهر در مجلس درباره این جلسه غیر علنی، گفت: در این جلسه وزیر صنعت درباره وضعیت بازار خودرو و برنامه‌های این وزارتخانه برای کاهش قیمت‌ها در این بازار گزارشی را به نمایندگان ارائه کرد.

وی ادامه داد: مسئولان حاضر در جلسه نیز اعتقاد داشتند برخی از گرانی‌های که در چند وقت اخیر ایجاد شده ناشی از افت ارزش پول ملی است.

نماینده مردم پیرانشهر در مجلس تصریح کرد:‌ای کاش گزارشی که امروز آقای رضا رحمانی به صورت غیرعلنی به نمایندگان ارائه کرد به صورت علنی انجام می‌گرفت تا مردم نیز در جریان مشکلات کشور می‌بودند.

**ارائه برنامه 7 محوری وزیر صنعت

حسن بهرام نیا نهاوند در مجلس نیز با اشاره به جزئیات این جلسه گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت در این جلسه برنامه‌ای را در 7 محوری برای رونق تولید به نمایندگان ارائه داد گه رئوس این برنامه بر رونق صادرات، رونق تولید، بهبود فضای کسب و کار، رونق معادن است.

بهرام نیا گفت: احتمالاً مدیرعامل سایپا و ایران خودرو نیز گزارشی از وضعیت تولید خودرو در کشور ارائه خواهند داد.

توضیحات لاریجانی درباره جلسه غیرعلنی مجلس با حضور رحمانی

رئیس مجلس توضیحاتی درباره جلسه غیرعلنی مجلس ارائه کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای جلسه علنی امروز (شنبه 26 خرداد) مجلس با اشاره به نشست غیرعلنی گفت: این جلسه درباره وضعیت صنایع و کالا‌های اساسی و توزیع آن با حضور رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت بود.

وی افزود: در این جلسه به ابعاد مختلف با موضوع صنعت و صنایع معدنی و شرایطی که سرمایه گذاران بتوانند با شرایطی قابل پیش بینی در آن کار کنند و همچنین نحوه ساماندهی توزیع کالا‌های اساسی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد کمیسیون صنایع مجلس این موضوعات را پیگیری کند.

لاریجانی: فرمایشات رهبر انقلاب در دیدار با «آبه» هوشمندانه و عزتمندانه بود

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: از سخنان هوشمندانه و عزتمندانه رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با نخست وزیر ژاپن تشکر می‌کنیم.

به گزارش مهر، در ابتدای جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی علی لاریجانی رئیس مجلس سالروز شهادت چهار شهید موتلفه، بخارایی، صفار هرندی، نیک نژاد و امامی را گرامی داشت و گفت آنان پیشکسوتان و پیشتازان مبارزان ملت ایران علیه رژیم ستمشاهی بودند که در سنین جوانی راه درست زیستن را یافتند و با مجاهدت خویش مسیر مبارزات ملت را هموار کردند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، افزود: از سخنان هوشمندانه و عزت‌مندانه رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با نخست وزیر ژاپن تشکر می‌کنیم که با دقت تام و استدلال متین، منطق ملت ایران را در مقابل ستم هیولای استعمار، آمریکا بیان داشت.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی بیانات مهم، دقیق و شجاعانه رهبر معظم را قدر دانسته و حمایت می‌کند، اظهار داشت: همه بخش‌های کشور باید بر اساس همین صراط استوار عمل کنند.

ادامه دارد…

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان