راه ‌حل چاقی موضعی چیست؟

در حالت ایده‌آل، ‌بهترین شیوه علمی برای کاهش چربی‌های موضعی بدن حین فعالیت ورزشی،‌ حفظ شدت فعالیت بدنی به‌طور مداوم و در یک بازه زمانی زیاد است.

راه ‌حل چاقی موضعی چیست؟

استفاده از دستگاه لاغری موضعی

انجام ورزش و فعالیت بدنی به همراه رژیم غذایی کم کالری، قطعاً کاهش وزن را به همراه خواهد داشت. ولی در بعضی از مواقع، مانند زمانی‌که می‌خواهیم این اتفاق سریع‌تر رخ بدهد و یا برای از بین بردن چربی‌های موضعی که در برابر ورزش و رژیم غذایی مقاومت می‌کنند؛ می‌توان از دستگاه‌های لاغری موضعی جهت رسیدن به این هدف استفاده کرد.

 

این دستگاه‌ها دارای اثر‌بخشی بسیاری هستند و بدون جراحی شما را به اندام ایده‌آلتان خواهد رساند.

دستگاه اگزیمیا

دستگاهی غیرتهاجمی، بی خطر و مجهز به تمام تکنولوژی‌های اثبات شده لاغری است. این دستگاه برای موارد متعددی به کار گرفته می‌شود: رفع چین و چروک سطحی، سلولیت و چربی اضافی پوست صورت، گردن، اندام‌ها و بدن، رفع افتادگی بازو و سینه، سلولیت باسن و ران‌ها، رفع ناهمواری‌های روی پوست، بهبود کیفیت و سفتی پوست و …

 

 

LPG

روشی غیرتهاجمی و بدون درد برای لاغری است که با تحریک مکانیکی پوست، سلول‌های به خواب رفته را مجدداً فعال می‌کند. LPG برای از بین بردن سلولیت، چربی، ادم، چسبندگی‌های پوستی، پوست‌های نازک و ملتهب، تحریک کلاژن سازی، از بین بردن اسکار و چین و چروک پوستی و … به کار می‌رود.

 

راه ‌حل چاقی موضعی چیست؟

 

بادی اسکالپتور

دستگاهی غیرتهاجمی برای لیپولیز و از بین بردن چربی‌های احشایی و چربی زیر پوستی می‌باشد. این دستگاه قادر است به کمک امواج مغناطیسی، متابولیسم را به حالت طبیعی برگردانده و به تجزیه‌ی چربی‌ها و دفع طبیعی آن‌ها از بدن کمک کند. این روش در بهبود قوام پوست و کاهش سلولیت نیز موثر است.

 

راه ‌حل چاقی موضعی چیست؟

 

کویتیشن

روشی ایمن و بدون نیاز به جراحی است که قادر به از بین بردن چربی‌های جمع شده در نواحی مختلف بدن می‌باشد. این تکنیک با وارد کردن تکان‌هایی از طریق امواج مافوق صوت به بدن، بافت چربی را می‌شکند و آن را به مایع تبدیل می‌کند. این مایع به عنوان سوخت به کار رفته یا دفع می‌گردد. کویتیشن علاوه بر از بین بردن چربی‌ها، قادر به فرم‌دهی بدن نیز هست.

 

راه ‌حل چاقی موضعی چیست؟

 

کول‌تک

روشی غیرتهاجمی، بدون درد و بدون جراحی است که قادر است بدون آسیب زدن به سایر بافت‌های بدن، از طریق فریز کردن بافت‌های چربی، بافت اضافی چربی و سلولیت نواحی مختلف بدن را از بین ببرد.

به منظور سهولت کار، سری‌های دستگاه در اندازه‌های مختلف متناسب با اندام‌های مختلف بدن طراحی شده‌اند.

 

راه ‌حل چاقی موضعی چیست؟

 

کلینیک تخصصی تندیس

  • به شماره مجوز 130/3860/ص/93 از وزارت بهداشت و درمان
  • بهترین روش درمانی برای لاغری را برای هر شخص با توجه نواحی مورد نظر پس از بررسی و آنالیز ارائه می‌دهد.
  • با تماس با ما، از مشاوره‌ی رایگان متخصصان کلینیک بهره‌‌مند شوید.
  • شنبه تا پنجشنبه 8 صبح الی 7 شب

پکیج لاغری کلینیک تندیس

با 5 دستگاه لاغری روز دنیا

استفاده از دستگاه لاغری موضعی

 
راه ‌حل چاقی موضعی چیست؟
جهت مشاهده نمونه‌های بیشتر به صفحه اینستاگرام مراجعه نمایید.
 
راه ‌حل چاقی موضعی چیست؟
همین حالا تماس بگیرید
 
راه ‌حل چاقی موضعی چیست؟
راه ‌حل چاقی موضعی چیست؟
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان