رشد فروش ۷۶درصدی ۲ماهه سال ۹۸شرکت‌های شستا

به گزارش اقتصادآنلاین، محمد رضوانی فر افزود: فروش تجمیعی شرکت‌های گروه شستا (مجموع فروش شرکت‌های مدیریتی) در دوماهه ابتدای سال جاری به هشت هزار و 557 میلیارد تومان رسید که نسبت به فروش چهار هزار و 869 میلیارد تومانی مدت مشابه سال قبل 76 درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: در سال رونق تولید به گونه‌ای تدبیر شده است تا با برنامه‌ریزی دقیق، تأمین به موقع مواد اولیه، استفاده حداکثری از ظرفیت‌های تولید و همت مضاعف کارکنان و مدیران تولید و فروش شرکت‌های زیر مجموعه بالاتر از پیش بینی‌ها و بودجه‌های مصوب محقق شود.

مدیر عامل شستا اعلام کرد: به‌زودی با اتمام مجامع شرکت‌های تابعه گزارش مبسوطی از عملکرد شرکت‌های شستا در سال 1397 و مقایسه آن با سال 1396 ارائه و در دسترس افکار عمومی قرارخواهد گرفت.

شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) 274 شرکت دارد که 184 شرکت را مدیریت می کند و مابقی را سهامدار است و در حال حاضر 2 درصد از سهم تولید ناخالص ملی را در اختیار دارد.

همچنین 85 درصد از دارایی های شستا در بورس عرضه شده است و تمام اطلاعات شرکت های بورسی و غیربورسی شستا از طریق سامانه کدال سازمان بورس و شرکت فرابورس در اختیار علاقمندان قرار داده شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان