رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

امنیت پایدار و مبارزه فراگیر با جرائم و آسیب‌های اجتماعی با تعامل نیروی انتظامی و دستگاه قضایی

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بخیتاری با تقدیر از تعامل و همکاری نیروی انتظامی با دستگاه قضایی گفت: تعامل منطقی و عملیاتی این دو نهاد می‌تواند بستر ساز امنیت پایدار و مبارزه فراگیر با جرائم و آسیب‌های اجتماعی باشد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، احمدرضا بهرامی سامانی، رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در نشست هم اندیشی مسئولان قضایی و فرماندهان نیروی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری با تقدیر از تعامل و همکاری نیروی انتظامی با دستگاه قضایی، امنیت و آرامش موجود را نتیجه زحمات کارکنان دو مجموعه قضایی و انتظامی دانست که در سایه همدلی و تعاون برای خدمت صادقانه به مردم تلاش می‌کنند.

بهرامی خدمتگزاری و ارتقاء احساس امنیت اجتماعی را از وظایف مشترک نیروی انتظامی و دادگستری برشمرد و گفت: تعامل منطقی و عملیاتی این دو نهاد می‌تواند بستر ساز امنیت پایدار و مبارزه فراگیر با جرائم و آسیب‌های اجتماعی باشد.


بهرامی افزود: درکنار این تلاش‌های مدبرانه آنچه موجب شد نقشه شوم دشمنان به شکست بیانجامد همدلی میان مردم و مسئولان و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری برای دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری مقابله با دسیسه‌های دشمنان را نیازمند عزم جهادی همه نهاد‌ها به ویژه دستگاه‌های امنیتی و انقلابی دانست و خاطرنشان کرد: امروز دشمنان سعی دارند تا با تحریم و اعمال فشار‌های اقتصادی ملت بزرگ ایران را به زانو درآورده و ضمن بهره گیری از شبکات فضای مجازی و رسانه‌های معاند، مردم را علیه نظام تحریک نمایند که البته این موضوع می‌طلبد تا همه مسئولان و متولیان امر با هوشیاری کامل وضعیت کشور را رصد نموده و با هرگونه اقدام مشکوک و فتنه انگیز مقابله نمایند.

در ادامه این نشست سردار غلامزاده فرمانده نیروی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری با تشکر از رئیس کل دادگستری و مجموعه دستگاهی قضایی جهت همکاری و تعامل مستمر با نیروی انتظامی در برقرای نظم و انضباط اجتماعی گفت: هدف نهایی در کار و فعالیت نیرو‌های انتظامی ناامن کردن جامعه برای خلافکاران و کسب رضایتمندی شهروندی است.

وی افزود: خدمت بی منت به مردم و ایجاد حس امنیت و آرامش در میان اقشار جامعه، وظیفه نهاد‌های امنیتی و نظارتی به ویژه نیروی انتظامی و دادگستری است و این مهم جز با تعامل سازنده و اثربخش به نتیجه مطلوب نخواهد رسید.

بهرامی با تأکید بر لزوم همدلی میان مسئولان امنیتی و قضایی جهت حفظ امنیت و آرامش مردم اذعان کرد: از سال گذشته تاکنون اعمال تحریم‌های ظالمانه موجب گردیده تا برخی امور اقتصادی با رکود مواجه شود که این امر تأثیر و تبعات منفی در زندگی و امرار معاش مردم داشته است.

عبدالرضا علیمحمدی با بیان این مطلب که نیروی انتظامی باید برای صیانت از حقوق مردم، مقتدرانه و اطمینان بخش عمل نماید بر ضرورت تقویت تعامل میان دستگاه قضایی و نیروی انتظامی به منظور پیشگیری از وقوع جرم در جامعه و تأمین امنیت اجتماعی تأکید کرد و از تلاش‌های شبانه روزی پرسنل نیروی انتظامی در جهت برقراری امنیت و آرامش و مقابله با مجرمان تقدیر کرد. 

وی تصریح کرد: به تبع سراسرکشور در استان ما نیز این موضوع کاملاً ملموس بوده و خوشبختانه با اتفاق نظر میان مسئولان قضایی و انتظامی استان تدابیر لازم برای نظارت بر بازار اتخاذ و وضعیت تا حد زیادی کنترل گردید.

فرمانده نیروی انتظامی استان در سخنان خود به برخی از اقدامات و فعالیت‌های این نیرو در سال گذشته نیز اشاره و اظهار داشت: کشف هزار و صد کیلوگرم مواد مخدر، کاهش 25 درصدی خروجی‌های ترافیکی و آموزش‌های مستمر برای ارتقاء سطح عملکرد پرسنل و نیرو‌های انتظامی از جمله فعالیت‌های مهم این نهاد در سال گذشته بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان