کم مصرف‌ترین شاسی بلند‌ها در سال ۲۰۱۹ کدامند؟ (قسمت سوم)

چرا که این دسته از اتومبیل ویژگی‌هایی مانند سواری راحت، فضای زیاد برای سرنشینان و حمل بار و در بیشتر موارد ثبات بیشتر که ناشی از وجود سیستم سواری دو دیفرانسیل است را ارائه می‌دهند.

کم مصرف‌ترین شاسی بلند‌ها در سال 2019 کدامند؟ (قسمت سوم)

محبوبیت روز افزون خودرو‌های کراس اور و شاسی بلند به هیچ وجه جای تعجب ندارد.

چرا که این دسته از اتومبیل ویژگی‌هایی مانند سواری راحت، فضای زیاد برای سرنشینان و حمل بار و در بیشتر موارد ثبات بیشتر که ناشی از وجود سیستم سواری دو دیفرانسیل است را ارائه می‌دهند.

شاسی بلند‌های سنتی سنگین وزن که بر پایه‌ی اتومبیل‌های پیکاپ تراک ساخته می‌شدند خریداران را به انتخاب از میان توانایی و کارایی مجبور می‌کردند اما دوره‌ی این دسته از شاسی بلند‌ها خیلی وقت است که به پایان خود رسیده‌ است.

امروزه می‌توانید بدون نیاز به سوخت گیری دائم از فضا و راحتی مشابه در خودرو‌های مختلف بهره مند شوید.

ما به منظور تعیین بهترین شاسی بلند‌های سال 2019 به لحاظ راندمان سوخت از محاسبات سازمان حفاظت از محیط زیست در زمینه‌ی هزینه‌ی سالانه‌ی سوخت که بر اساس راندمان سوخت یک خودرو و نوع سوخت محاسبه شده، استفاده کرده‌ایم.

به عبارت دیگر دستور عمل این سازمان، خودرو‌هایی که به سوخت دیزلی گران قیمت‌تر و یا بنزین مرغوب نیاز دارند را مورد محاسبه قرار داده است.

اگر چه این لیست بر اساس محاسبات هزینه‌ی سالانه‌ی سوخت سازمان حفاظت از محیط زیست ایجاد شده که به ترتیب از کم بازده‌ترین تا پربازده‌ترین خودرو در ادامه‌ی این مطلب قابل مشاهده است، اما ما به منظور کمک به شما در انتخاب مناسب‌ترین خودرو اطلاعات مرتبط دیگری همچون قیمت و یا امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز را نیز در نظر خواهیم گرفت.

به یاد داشته باشید که امتیازات موجود در وبسایت یو اس نیوز همزمان با مشخص شدن اطلاعات جدید به طور مرتب به روز رسانی می‌شوند، در نتیجه امتیازات ذکر شده در این مطلب ممکن است با امتیازات موجود در رتبه بندی‌ها و نقد و بررسی‌های ما مطابقت نداشته باشند.

در صورتیکه در سال پیش رو قصد خرید یک کراس اور و یا شاسی بلند جدید دارید ادامه‌ی این مطلب اطلاعاتی مقدماتی درباره‌ی پر بازده‌ترین گزینه‌‌های موجود به لحاظ مصرف سوخت را در اختیار شما قرار می‌دهد:

6) نیسان روگ هیبرید 2019

هزینه سوخت به صورت سالانه: 1,250 دلار

راندمان سوخت: 33 مایل بر گالن در شهر/ 35 مایل بر گالن در بزرگراه

قیمت: 27,600 دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: 10 / 7٫8

همانطور که پیش از این هم شاهد بودیم مدل محبوب نیسان روگ بر پایه‌ی شایستگی‌ خود خودرویی دوست داشتنی به شمار می‌رود، اگرچه نسخه‌ی هیبرید این شاسی بلند کامپکت دارای نقاط ضعفی است که منجر به قرار گرفتن این خودرو در انتهای رتبه بندی ما شده‌اند.

نیسان روگ هیبرید از اتاقی زیبا و راندمان سوخت بسیار خوبی بهره می‌برد و علاوه بر این‌ها کمپانی نیسان هم برای مدل سال 2019 امکانات ایمنی پیش فرض جدیدی را به این خودرو اضافه کرده است.

با این وجود استفاده از سیستم اطلاعاتی سرگرمی این خودرو دشوار بوده و سیستم ترمز بازسازی کننده‌‌ی بکار رفته در این شاسی بلند هیبرید که در به حداکثر رساندن کارایی سیستم هیبرید کمک می‌کنند نیز باعث انتقال حسی ناخوش آیند در هنگام ترمز گیری شده است.

روی هم رفته مدل روگ هیبرید به عنوان یک کراس اور کامپکت بهینه گزینه‌ای بسیار مناسب محسوب می‌شود، اما با این وجود گزینه‌های بهتر و مطلوب‌تری برای خرید موجود می‌باشند.

5) تویوتا راو فور هیبرید 2019

هزینه سوخت به صورت سالیانه: 1,050 دلار

راندمان سوخت: 41 مایل بر گالن در شهر/ 38 مایل بر گالن در بزرگراه

قیمت: 27,700 دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫5

تویوتا راو فور هیبرید 2019 ویژگی‌های خوش آیند زیادی دارد.

این شاسی بلند برای سال 2019 مجدداً به طور کامل طراحی شد و علاوه بر اختصاص جایگاهی در نزدیکی صدر نشینان رتبه بندی شاسی بلند‌های کامپکت ما به خود به عنوان فینالیست جایزه‌ی بهترین شاسی بلند کامپکت خانوادگی در سال 2019 نیز برگزیده شده است.

به عبارت دیگر تویوتا راو فور خودرویی کامل و به طور کلی خریدی ارزشمند محسوب می‌شود.

مدل پایه‌ی این خودرو کمی بالا قیمت گذاری شده اما با این وجود قیمت این شاسی بلند در مورد بسیاری از مدل‌های موجود در این مطلب به صورت قابل رقابت تعیین شده است.

سیستم پیشرانه‌ی هیبریدی به کار رفته در تویوتا راو فور قادر به تولید 219 اسب بخار قدرت بوده و علاوه بر این شتاب مناسبی را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد.

همچنین در داخل اتاق راحت این خودرو شاهد وجود امکانات تکنولوژی فراوانی نیز هستیم.

4) لکسوس UX هیبرید 2019

هزینه سوخت به صورت سالانه: 1000 دلار

راندمان سوخت: 43 مایل بر گالن در شهر/ 41 مایل بر گالن در بزرگراه

قیمت: 34,000 دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: 10 / 7٫8

مدل UX250h کمپانی لکسوس عضو جدید لیست شاسی بلند‌های ساب کامپکت لوکس سال 2019 ما محسوب شده که در اواسط این رتبه بندی قرار گرفته است.

در صورتیکه ویژگی‌هایی مانند سواری نرم و راندمان سوخت بسیار خوب از اهمیت بالایی برای شما برخوردار است مدل هیبرید UX گزینه‌ مورد نظر شماست اما با این وجود رانندگی با این خودرو حتی در مقایسه با مدل‌های بهینه‌ی دیگر در این بخش هم چندان جذاب نخواهد بود.

مدل UX هیبرید دارای توان تولید 175 اسب بخار قدرت بوده و به صورت پیش فرض به همراه سیستم رانندگی دو دیفرانسیل عرضه می‌شود.

برای برخورداری از سرزندگی بیشتر در این شاسی بلند می‌توانید از پکیج F Sport که خروجی قدرت این خودرو را به 181 اسب بخار رسانده و همچنین سیستم سوسپانسیون را تقویت می‌کند، بهره ببرید.

3) سوبارو کراس تِرِک هیبرید 2019

هزینه سوخت به صورت سالانه: 1000 دلار

راندمان سوخت: 90 MPGe

قیمت: 34,995 دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫3

سوبارو کراس ترک که هم اکنون جایگاه سوم در رتبه بندی شاسی بلند‌های ساب کامپکت را به خود اختصاص داده برای سال 2019 یک مدل هیبرید پلاگین جدید را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

مدل کراس ترک سال‌ها قبل به طور مختصر به عنوان یک مدل هیبریدی عرضه شد اما با این وجود بهبود چشمگیری در راندمان سوخت آن به چشم نمی‌خورد.

کمپانی سوبارو ظاهراً‌ این بار با ارائه‌ی راندمان سوخت فوق العاده و شعاع حرکتی تمام برقی 17 مایلی به رفع نقاط ضعف مدل کراس ترک هیبرید پرداخته است.

مدل کراس ترک هیبرید 2019 با قیمت بالایی روانه‌ی بازار خواهد شد اما با این حال این شاسی بلند از ویژگی‌هایی نظیر اتاقی زیبا، امکانات پیش فرض فراوان، و راندمان سوخت چشمگیر، به خصوص با در نظر داشتن این موضوع که سیستم رانندگی دو دیفرانسیل به صورت پیش فرض در این اتومبیل موجود خواهد بود، بهره می‌برد.

خریدارانی که به ویژگی به چند کاره بودن مدل پایه‌ی کراس ترک علاقه‌مند هستند بهتر است مدل جدید و بهینه‌تر این خودرو را هم زیر نظر داشته باشند.

2) کیا نیرو 2019

هزینه سوخت به صورت سالانه: 850 دلار

راندمان سوخت: 52 مایل بر گالن در شهر/ 49 مایل بر گالن در بزرگراه

قیمت: 23,490 دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫2

شاسی بلند ساب کامپکت جذاب کمپانی کیا یعنی مدل نیرو در مدل‌های هیبرید پلاگین و تمام برقی نیز عرضه می‌شود، اما با این وجود ورژن هیبرید معمولی این خودرو هم به لحاظ راندمان سوخت از توانایی کافی برای رقابت برخوردار می‌باشد.

قدرت مورد نیاز کیا نیرو به صورت پیش فرض از طریق ترکیب یک موتور 139 اسب بخاری و یک موتور الکتریکی تامین می‌شود که قدرت تولید شده توسط این سیستم از طریق سیستم انتقال قدرت به چرخ‌های جلو منتقل می‌گردد.

این خودرو همچنین دارای یکی از بهترین راندمان‌های سوخت در این کلاس خودرو نیز می‌باشد.

این شاسی بلند کمپانی کیا فضایی جادار را برای حمل سرنشینان و حمل بار ارائه داده و با این وجود که با قیمتی پایین عرضه می‌شود اما از اتاقی زیبا نیز بهره می‌برد.

اگر امکان صرف هزینه‌ی کمی بیشتر برای شما ممکن است مدل‌های دیگر این خودرو ارزش بررسی شدن را دارند اما اگر بودجه‌ی محدودی را در اختیار دارید مدل پایه‌ی کیا نیرو گزینه‌ی مناسبی برای شما خواهد بود.

1) کیا نیرو 2019 PHEV

هزینه سوخت به صورت سالانه: 750 دلار

راندمان سوخت : 105 MPGe

قیمت: 28,200 دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫2

مدل پلاگین هیبرید کیا نیرو PHEV نسخه‌ی بسیار خوب دیگری در میان مدل‌های نیرو به شمار می‌رود.

این ورژن در مقایسه با نسخه‌ی پایه‌ی کیا نیرو با قیمت بسیار بالاتری روانه‌ی بازار می‌شود اما این در حالیست که این خودرو به امکانات فراوانی مجهز شده و قادر تنها با استفاده از قدرت برق مسافتی 26 مایلی را بپیماید.

کیا نیرو در نزدیکی صدر رتبه بندی شاسی بلند‌های ساب کامپکت ما قرار گرفته و به همین دلیل با خرید این خودرو، صرف نظر از نوع پیشرانه‌‌ای که انتخاب می‌کنید از خودرویی لذت بخش و کاربردی بهره مند خواهید شد.

با این وجود مدل نیرو PHEV برتری متمایز رانندگی صرفاً‌ برقی را نیز در اختیار مالکین خود قرار خواهد داد.

راند اضافه: شاسی بلند‌های برقی

لیست بهینه‌ترین خودروهای شاسی بلند بدون اشاره به تعدادی از شاسی بلند‌های تمام برقی موجود در بازار کنونی تکمیل نمی‌گردد.

اولین خودرو این بخش، شاسی بلند کامپکت لوکس کمپانی جگوار یعنی I-Pace 2019 است.

جگوار I-Pace از خروجی قدرت چشمگیر 394 اسب بخار و شعاع رانندگی برقی 234 مایلی بهره می‌برد اما با این وجود راندمان سوخت 76 MPGe و هزینه سالانه‌ی سوخت 850 دلاری I-Pace از نقاط ضعف این شاسی بلند به شمار می‌رود.

در جایگاه بعدی مدل X کمپانی تسلا قرار گرفته که در ورژن‌های مختلف به مشتریان این کمپانی عرضه می‌گردد.

اگرچه مدل‌های دارای پرفورمنس بالاتر شتابی فوق العاده و شعاع حرکتی تا 295 مایل را ارائه می‌دهند اما برای برخورداری از قیمت ارزان‌تر، راندمان سوخت تا 93 MPGe، و هزینه‌ سالانه‌ی سوخت 700 دلاری، مدل پایه‌ی این خودرو گزینه‌ی بهتری برای شما خواهد بود.

مدل‌های برقی کیا نیرو و هیوندا کونا بسیار نزدیک به هم امتیاز دهی شده‌اند، اگرچه مشخصات مدل کونا کمی چشمگیر‌تر از آمار و ارقام مدل نیرو ظاهر شده‌ است.

مدل برقی نیرو به همراه ویژگی‌هایی نظیر راندمان سوخت 112 MPGe، شعاع حرکتی 239 مایل، و هزینه سالانه سوخت 600 دلاری در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

این در حالیست که راندمان سوخت و شعاع حرکتی در هیوندا کونا برقی به ترتیب برابر با 120 MPGe و 258 مایل برآورد شده و همچنین هزینه‌ی سالانه‌ی سوخت در این شاسی بلند معادل 550 دلار خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان