اعتراض یک مالباخته به پوشش متهمان پرونده کیمیا خودرو در دادگاه

خبرگزاری ایسنا: قاضی صلواتی در ابتدای دومین جلسه رسیدگی به پرونده کیمیا خودرو اسپرلوس، اظهار کرد: این جلسه با حضور مستشاران، وکلای مدافعین و نماینده دادستان و نماینده حقوقی تعدادی از شکات به صورت علنی برگزار می‌شود.

وی با قرائت موادی از قانون آئین دادرسی کیفری عنوان کرد: در جلسه قبل گفته شد تعداد 8 نفر از متهمان متواری هستند که اطلاع حاصل شد دو نفر از این هشت نفر دستگیر شده و در دادسرا تحت بازجویی قرار دارند.

قاضی صلواتی ادامه داد: از میان شاکیان، آن‌هایی که در جلسه قبل شکایت خود را مطرح نکردند در جایگاه قرار بگیرند.

یکی از شاکیان به نام حسین اسماعیل پور در جایگاه قرار گرفت و ضمن معرفی خود گفت: دی ماه سال 96 تصمیم گرفتم خودرویی بخرم. 12 میلیون و 500 هزار تومان برای خرید پژو پارس پرداخت کردم. از طریق روزنامه به این شرکت زنگ زدم و آن‌ها شرایط را توضیح دادند، اما پس از اینکه پول را واریز کردم هر روز یک بازی در می‌آوردند.

وی افزود: یک روز با عصبانیت به آنجا رفتم و به آن‌ها اعتراض کردم، اما اینها، افراد قلچماقی را استخدام کرده بودند تا اگر کسی خواست خلاف نظر آن‌ها حرف بزند او را کنترل کنند، آن‌ها در آن حالت به من گفتند تو را می‌زنیم که دندان‌هایت بشکند. من جانباز هستم و بازنشسته شده‌ام، اما الان برای جبران پول از دست رفته‌ام شب کاری می‌کنم و الان هم چشمانم باز نمی‌شود. بنده خواستار اعمال اشد مجازات برای این متهمان هستم.

در ادامه جلسه دادگاه شاکی دیگری به نام زهرا آقابابایی در جایگاه قرار گرفت و گفت: بنده 20 میلیون تومان برای خرید خودرو ال 90 پرداخت کردم. فرزند من یتیم است و من به این افراد گفتم می‌خواهم این ماشین را بگیرم و در اسنپ کار کنم. 2 میلیون تومان هم به عنوان شیرینی از من گرفتند و گفتند با پرداخت این دو میلیون ماشین را زودتر تحویل می‌دهیم.

وی با اشاره به متهمان زن که در دادگاه حضور داشتند، گفت: این‌ها که اینجا نشسته‌اند در دفتر خود با مو‌های بلوند و ناخن‌های بلند حضور داشتند. آیا این درست است که من که شاکی هستم با چهره باز اینجا حضور پیدا کنم و متهمان حتی چشمشان هم پیدا نباشد و روی خود را بپوشانند؟

ادامه دارد…

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر