چه بازیگرانی شخصیت‌های The Secret Life of Pets ۲ را صداگذاری کرده‌اند؟

یک ماه تا اکران قسمت دوم انیمیشن «زندگی پنهان حیوانات خانگی»، ساخته کریس رناد، مانده است. مکس، سگ نژاد تریر به همراه دوستانش بار دیگر با ماجراجویی جدیدی رو‌به‌رو می‌شوند

یک ماه تا اکران قسمت دوم انیمیشن «زندگی پنهان حیوانات خانگی»، ساخته کریس رناد، مانده است. مکس، سگ نژاد تریر به همراه دوستانش بار دیگر با ماجراجویی جدیدی رو‌به‌رو می‌شوند. کتی صاحب مکس، حالا یک مادر است. رابطه مکس و کتی، پس از ازدواج او دچار تغییراتی می‌شود، تغییراتی که مکس از آن‌ راضی نیست.
در «زندگی پنهان حیوانات خانگی 2» صداهای آشنایی را می‌شنویم، در عین‌حال بیننده‌ها با شخصیت‌ها و صداگذاران جدیدی نیز روبه‌رو می‌شوند. در زیر اسامی بازیگران این انیمیشن را آورده‌ایم:

پتن اسوالت در نقش مکس

زندگی خصوصی حیوانات2 مکس

پتن اسوالت، شخصیت اصلی این انیمیشن را صداگذاری کرده است. در فیلم اول، لویی سی‌.کی. در این نقش بازی می‌کرد، اما پس از وارد شدن اتهام آزار جنسی به او، کمپانی یونیورسال پیکچرز و ایلومینیشن همکاری خود را با این بازیگر قطع کردند. اسوالت با صداگذاری غریبه نیست، او در گذشته شخصیت رمی در انیمیشن «راتاتویی»، ساخته کمپانی دیزنی را صداگذاری کرده بود. او در حال حاضر در فصل جدید مجموعه تلویزیونی ورونیکا مارس، در کنار کریستن بل، بازی می‌کند.

کوین هارت در نقش اسنوبال

زندگی پنهان حیوانات خانگی 2 اسنوبال

هارت در فیلم اول، این خرگوش سرکش، رهبر گروه حیوانات خانگی رها شده، را صداگذاری کرده بود. اما حالا که دختربچه‌ای به نام مالی او را به خانه آورده است، دیگر روزهای سرکشی او به پایان رسیده است. اما واقعا همین‌طور است؟ برنامه طنز جدید هارت به نام کوین هارت: وظیفه نشناس، جدیدا از شبکه نت‌فلیکس پخش شد.

هریسون فورد در نقش روستر

زندگی پنهان حیوانات خانگی 2 روستر

هریسون فورد که در نقش‌های مختلف، از هانس سولو گرفته تا ایندیانا جونز بازی کرده‌ است، با بازی در فیلم‌های اکشن غریبه نیست. او در این انیمیشن شخصیت یک سگ نژاد شیپ‌داگ ولزی را صداگذاری کرده است. پس از این فیلم، فورد در فیلم «آوای وحش» که در سال آینده اکران خواهد شد نقش‌آفرینی خواهد کرد. پروژه بعدی او، فیلمی دیگر از مجموعه فیلم‌های ایندیانا جونز خواهد بود که در سال 2021 به سینماها می‌آید.

اریک استون‌‌استریت در نقش دوک

زندگی پنهان حیوانات خانگی 2 دوک

استون‌استریت در نقش دوک، سگ بی‌خانمانی که کیتی در فیلم اول با خود به خانه آورد و زندگی راحت مکس را مختل کرد، بار دیگر در قسمت دوم این انیمیشن حضور دارد. استون‌استریت امسال در فصل یازدهم مجموعه تلویزیونی «خانواده مدرن»، که فصل آخر آن خواهد بود، بازی خواهد کرد.

جنی اسلیت در نقش گیدت

زندگی پنهان حیوانات خانگی 2 گیدت

اسلیت در این فیلم نیز در نقش گیدت، سگ نژاد پومرانی که رابطه‌ای عاطفی با مکس دارد، حضور خواهد داشت. توانایی‌های رزمی گیدت در این فیلم برای پس گرفتن اسباب‌بازی مورد علاقه مکس از دست گروهی گربه، مفید خواهد بود. در کنار «زندگی پنهان حیوانات خانگی 2»، اسلیت در انیمیشن دیگری به نام The Ark and the Aardvard، در کنار مایلز تلر و آبری پلازا، حضور خواهد داشت.

تیفانی هدیش در نقش دیزی

زندگی پنهان حیوانات خانگی 2 دیزی

هدیش که در حال حاضر در مجموعه تلویزیونی کارتونی «توکا و برتی»، محصول شبکه نت‌فلکیس بازی می‌کند، در این انیمیشن در نقش شخصیتی جدید به نام دیزی، یک سگ نژاد شیتزو حضور خواهد داشت. پس از این انیمیشن هدیش در فیلم «پارتنرهای محدود»، فصل سوم مجموعه تلویزیونی «آخرین او. جی.» و پروژ‌ه‌های دیگری از جمله مجموعه تلویزیونی «بچه‌ها چیزهای شگفت‌انگیزی می‌گویند» بازی خواهد کرد.

لیک بل در نقش کلویی

زندگی پنهان حیوانات خانگی 2 کلوئی

لیک بار دیگر در نقش این گربه چاق و خاکستری برمی‌گردد. در این فیلم، کلویی به گیدت رسوم و رفتارهای مخصوص گربه‌ها را یاد می‌دهد تا بتواند با جا زدن خود به عنوان یک گربه، اسباب‌بازی محبوب مکس را از یک گروه گربه‌ پس بگیرد. بل تهیه‌کننده و بازیگر مجموعه تلویزیونی شبکه ای‌بی‌سی، Bless This Mess است که به تازگی برای تولید فصل دوم آن تمدید شده است.

دانا کاروی در نقش پاپس

زندگی پنهان حیوانات خانگی 2 پاپس

مجری معروف و سابق «پخش زنده شنبه شب»، دانا کاروی بار دیگر در نقش این سگ سالخورده بازی می‌کند. کاروی جنبه طنزی به این شخصیت جالب اضافه کرده است. مانند دیالوگ خنده‌دار او در فیلم اول: “برای من هر نفس مثل یک چالش است.”

هانیبال بورس در نقش بادی

زندگی پنهان حیوانات خانگی 2 بادی

بورس شخصیت بادی، یکی از دوستان مکس را صداگذاری خواهد کرد. بورس به تازگی بازی در فصل پنجم مجموعه تلویزیونی «شهر گسترده» را به پایان رسانده است.

کریس رناد در نقش نورمن

زندگی پنهان حیوانات خانگی 2 نورمن

علاوه بر کارگردانی این انیمیشن، رناد مانند فیلم اول شخصیت نورمن، خوکچه هندی بازیگوشی که در تمام مدت فیلم اول به دنبال پیدا کردن خانه خود بود، را صداگذاری کرده است. رناد که تهیه‌کننده اختصاصی مجموعه انیمیشن‌های «من نفرت‌انگیز» است، تهیه‌کنندگی چهارمین اثر آن به نام «مینیون‌ها: بازگشت گرو» که سال آینده اکران خواهد شد، را نیز به عهده خواهد داشت.

الی کمپر در نقش کتی

زندگی پنهان حیوانات خانگی 2 کیتی

کتی، صاحب مکس، ازدواج کرده است و این اتفاق بر رابطه او با مکس تاثیر گذاشته است، یکی از موضوعات اصلی «زندگی پنهان حیوانات خانگی 2» نیز همین است. این بازیگر به همراه درو بری‌مور و هالند تیلور در فیلم کمدی The Stand- In که به زودی اکران خواهد شد، بازی کرده است.

نیک کرول در نقش سرجی

زندگی پنهان حیوانات خانگی 2 سرجی

با تبدیل شدن شخصیت شرور اسنوبال به شخصیتی دوست‌داشتنی، «زندگی پنهان حیوانات خانگی 2» به یک شخصیت منفی نیاز داشت. کرول شخصیت سرجی، رییس سیرکی که به بدرفتاری با حیوانات معروف است، را صداگذاری کرده است. کرول در فیلم «خانواده آدامز»، که به زودی اکران خواهد شد، در نقش عمو فستر بازی کرده است.
این مطلب از نوشته کریستین وارتن در سایت هالیوود ریپورتر گرفته شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان