گزارش میزان از جدول فروش سینمای هالیوود؛

داستان اسباب بازی ۴ صدرنشین باکس آفیس شد/شروع ناامید کننده عروسک قاتل در گیشه

جدول فروش سینمای هالیوود موسوم به باکس آفیس با صدرنشینی مقتدرانه نسخه چهارم از انیمیشن سینمایی "داستان اسباب بازی ۴" در اولین هفته اکران منتشر شد. تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۰۳ تیر ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، جدول فروش سینمای هالیوود موسوم به باکس آفیس با صدرنشینی مقتدرانه نسخه چهارم از انیمیشن سینمایی "داستان اسباب بازی 4" در اولین هفته اکران منتشر شد.

این صدرنشینی در حالی رخ داد که فیلم معروف ژانر وحشت با نام عروسک قاتل که این بار با نام فرعی "بازی بچه‌ها" اکران شده نخستین هفته اکرانش را به صورت همزمان پشت سر گذاشت اما نتوانست در برابر "داستان اسباب بازی 4" دوام بیاورد.

داستان اسباب بازی 4 صدرنشین باکس آفیس شد/شروع ناامید کننده عروسک قاتل در گیشه//////////////////دوشنبه

داستان اسباب بازی 4

انیمیشن سینمایی "داستان اسباب بازی 4" در نخستین هفته از اکران با فروشی معادل 118 میلیون دلار توانست رتبه اول جدول فروش سینما‌های جهان را به دست آورد.

فیلمبرداری نسخه چهارم انیمیشن محبوب و پرفروش "داستان اسباب بازی" با حضور و صداپیشگی "تام هنکس" 14 ماه مارس سال جاری میلادی آغاز شد. انیمیشن "داستان اسباب بازی 4" به کارگردانی مشترک "جان لستر" و "جاش کولی" 21 ژوئن 2019 اکران شد.

این انیمیشن به عنوان نسخه چهارم یکی از محبوب‌ترین کارتون‌های معاصر است و در نسخه چهارم به ادامه داستان "وودی" و "باز" می‌پردازد. فیلمنامه این نسخه را "جان لستر" بر اساس رمان "آندرو استانتون" نگاشته است.

در این نسخه این دو شخصیت اصلی به دنبال راهی برای خلاص شدن از وضعیت فعلی خود در جستجوی شخصی به نام "بو پیپ" هستند.

"تام هنکس"، "جان کوژاک"، پاتریسیا آرکوتی"، "آنی پات" و "جودی بنسون" صداپیشگان اصلی این انیمیشن هستند. در این نسخه از انیمشین "داستان" اسباب بازی" به احتمال فراوان "جود لاو" نیز صداپیشگی خواهد کرد.

//////////////////////////

بازی بچه‌ها

فیلم سینمایی "بازی بچه‌ها" به کارگردانی "لارس کلوبرگ" بیست و یکم ماه ژوئن سال جاری میلادی اکران بین المللی خود در سینما‌های هالیوود را آغاز کرد و در نخستین هفته از اکران با فروشی معادل 14.1 میلیون دلار دوم باکس آفیس شد.

این فیلم ادامه بر شخصیت ژانر وحشت عروسک قاتل است که تاکنون نسخه های متنوع و گوناگونی از آن راهی سینماها شده است.

«چارلز دی ری» (براد دوریف) معروف به «چاکی»، قاتلی زنجیره‌ای و سازندهٔ عروسک‌های وودو است. این قاتل سرانجام توسط یک کاراگاه کشته می‌شود، اما قبل از مرگ روح خودش را به درون یک عروسک منتقل می‌کند. چند روز بعد بیوه «بارکلی» (کاترین هیکس) همان عروسک را برای تک فرزندش «اندی» (الکس وینسنت) به عنوان کادوی تولد خریداری می‌کند.

نسخه اول فیلم در 9 نوامبر سال 1988 توزیع شد و فروش قابل توجهی کسب کرد. طرفداران ژانر وحشت و ژانر اسلشر این فیلم را می‌پسندیدند.

این فیلم اولین فیلم از مجموعهٔ بازی بچگانه است؛ و قاتل محبوب فیلم‌های ترسناک، عروسک چاکی، نیز اولین بار در این فیلم ابداع شد. این فیلم همچنین تنها فیلم از این مجموعه است که توسط شرکت مترو گلدوین مایر عرضه شد.

در جدیدترین نسخه این فیلم بازیگرانی همچون مارک همیل، آبری پلازا، برایان هنری، گابریل بیتمن، دیویس لوئیس، امبر تیلور، میا بلا و هانا درو به ایفای نقش پرداخته اند.

بازیگر فیلم پسران بد غول آبی رنگ سینمای هالیوود می‌شود/////////////////سه شنبه

علاءالدین

فیلم سینمایی "علاءالدین" به کارگردانی "گای ریچی" و بازی ویل اسمیت در نقش غول چراغ جادو در پنجمین هفته از اکران با فروشی معادل 12.2 میلیون دلار رتبه سوم باکس آفیس را به دست آورد.

این فیلم همچنین با فروشی معادل 91.5 میلیون دلار در باکس آفیس هالیوود توانست بالاتر از فیلم سینمایی "جان ویک-پارابلوم" ایستاده و صدرنشین باکس آفیس شود.

از انتقادات وارده به فیلم عدم تمایل کارگردان فیلم به دادن نقش‌های اصلی فیلم به هنرپیشه غیر سفیدپوست است. این نگرش، بر اساس دیدگاه و سیستمی جا افتاده در سینمای آمریکا است که بازیگران غیرسفیدپوست برای بازیگری در فیلم‌های بزرگ باید شناخته شده باشند ولی مشکل این است که هیچکس نمی‌خواهد این شانس را به آنها بدهد.

"جان آگوست" نگارش فیلمنامه این اثر را بر اساس داستان اصلی علاالدین بر عهده داشته و "گای ریچی" کارگردانی آن را انجام خواهد داد. این فیلم به نوبه بسیاری از کارشناسان موفق ترین نسخه از علاءالدین خواهد شد. ران کلمنتس، جان ماسکر، تد الیوت، تری روسیو، آنتوان گالان نویسندگانی هستند که نسخه های متفاوتی از علاءالدین را نگاشته اند و جان آگوست از همه آنها برداشت شخصی خود را برای نگارش فیلمنامه انجام داده است.

مینا مسعود، نیومی اسکات، مروان کنزاری، نوید نگهبان، نسیم پدراد، بیلی مگنوسن و نومان اکار از جمله بازیگرانی هستند که علاوه بر اسمیت در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. ریچی بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی مانند قاپ‌زنی، قفل، انبار و دو بشکه باروت، راک‌ان‌رولا و شرلوک هلمز شناخته می‌شود.

ریچی بعد از اینکه فیلم بوچ کسیدی و ساندنس کید را در بچگی دید تصمیم گرفت که در آینده فیلم‌ساز شود. ریچی هیچ تحصیلات آکادمیکی در زمینهٔ فیلم‌سازی نداشته و تحصیل را خسته‌کننده می‌دانسته است.

مردان سیاه پوش از امروز اکران می‌شود/بازگشت شخصیت‌های عجیب و غریب به هالیوود///////////////جمعه

مردان سیاه‌پوش

اسپین آف مجموعه فیلم سینمایی "مردان سیاهپوش" با نام اصلی مردان سیاه پوش-بین الملل با وجود صدرنشینی در هفته نخست سقوط آزاد داشت و با فروش محدود 10.8 میلیون دلار چهارم شد.

"کریس همورث" بازیگر مطرح هالیوود که بازی در آثار پرفروشی همچون مجموعه فیلم‌های "ثور" و "انتقام جویان" به ایفای نقش پرداخته نقش اصلی فیلم سینمایی "مردان سیاهپوش" را ایفا می‌کند.

تسا تامپسون، اما تامپسون، لیام نیسون، کمیل نانجیانی و راف اسپال از دیگر بازیگرانی هستند که در کنار همورث و فرگوسن در فیلم سینمایی "مردان سیاه پوش" به ایفای نقش می‌پردازند.

نگارش فیلمنامه اسپین آف مردان سیاه پوش را "مت هالاوی" و آرت مارکوم برعهده داشته کارگردانی این‌ای اثر سینمایی را اف. گری گری انجام داده است. نسخه فرعی فیلم سینمایی "مردان سیاه پوش" داستانی مجزا از مجموعه اصلی دارد.

مردان سیاهپوش همیشه از سیاره زمین در مقابل زباله‌های فضایی محافظت کرده اند. اما اینبار ان‌ها مورد تهدید بزرگتری قرار گرفته اند.

دردسرهای تازه حیوانات خانگی به هالیوود رسید

زندگی پنهان حیوانات خانگی 2

نسخه دوم انیمیشن پرفروش و پرطرفدار "زندگی پنهان حیوانات خانگی" به کارگردانی "کریس رناد" در سومین هفته از اکران بین المللی خود در سینما‌های هالیوود با فروشی معادل 10.3 میلیون دلار رتبه پنجم جدول فروش هفتگی سینمای هالیوود را از آن خود کرد.

نسخه دوم زندگی پنهان حیوانات خانگی به صورت سه بعدی ساخته شده و تولید آن را دو کمپانی "یونیورسال استودیوز" و "ایلومینیشن اینترتینمنت" بر عهده گرفته اند.

علاوه بر هریسون فورد بازیگرانی همچون پتن اسوالت، اریک استون استریت، کوین هارت، جنی سلیت، الی کمپر، لیک بل، دانا کاروی، هانیبال بورس، بابی موینیهان، تیفانی هدیش و نیک کرول صداپیشگی در این انیمیشن را بر عهده دارند.

مکس، یک سگ خانگی است که همراه با صاحبش، کتی، در منطقه نیویورک یک زندگی اشرافی دارد. مکس با دیگر حیوانات محله که با صاحبانشان زندگی می‌کنند از جمله یک گربه، یک سگ، پرنده نیز رابطه دوستانه دارد. کتی یک شب یک سگ درشت هیکل به نام داک را به دلیل اینکه بی خانمان بوده همراه می‌آورد که شدیداً موجب آزردگی مکس می‌شود.

آن‌ها همان شب بر سر جای خواب اختلاف شدیدی پیدا می‌کنند. مکس و داک در شهر مورد حمله یک گنگ گربه قرار می‌گیرند، ولی یک خرگوش آن‌ها را نجات می‌دهد. خرگوشی که سردسته گروهی از حیوانات است که از انسان‌ها و رفتارشان با حیوانات متنفر است.

«جان ویک» انتقام جویان را از صدر پایین کشید///////////////////دوشنبه

همچنین فیلم‌های مرد راکتی با فروشی معادل 5.7 میلیون دلار، جان ویک با فروشی معادل 4.1 میلیون دلار، گودزیلا با 3.7 میلیون دلار، تاریکی ققنوس با فروشی معادل 3.6 میلیون دلار و شفت با 3.6 میلیون دلار رتبه‌های پنجم تا دهم جدول فروش سینمای هالیوود را را در اختیار دارند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان