نام‌نویسی بیمه درمان تکمیلی فرهنگ، هنر و رسانه شروع شد

به گزارش اقتصادآنلاین، مسئول صندوق اعتباری هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اعلام کرد: نام‌نویسی بیمه درمان تکمیلی، عمر و حوادث اهالی فرهنگ، هنر و رسانه شروع شده است.

سجاد کوچکی نژاد اعلام کرد: اعضای صندوق اعتباری هنر در سراسر کشور برای استفاده از خدمات بیمه درمان تکمیلی می‌توانند بر اساس قرارداد منعقد شده با شرکت بیمه سرمد تا ١٢ تیرماه با مراجعه به وب‌سایت صندوق به نشانی www.honarcredit.ir ثبت‌نام و از خدمات بیمه درمان تکمیلی، عمر و حوادث بهره‌مند شوند.

وی به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر اظهار داشت: اعضای صندوق اعتباری هنر با پرداخت بخشی از حق بیمه کل، مشمول بهره‌مندی از خدمات بیمه درمان تکمیلی می‌شوند و مابقی هزینه برعهده صندوق است.

وی ادامه داد: خدمات بیمه تکمیلی همانند سال گذشته در قالب سه طرح امید، آرامش و رفاه با پوشش‌ها و حق بیمه متفاوت ارائه می‌شود و بر این اساس متقاضیان می‌توانند با انتخاب یکی از طرح‌ها، افراد تحت تکفل خود را نیز در همان طرح ثبت‌نام کنند.

کوچکی نژاد بیان کرد: تمامی خدمات به‌صورت الکترونیکی و از طریق سامانه بیمانو به اعضا ارائه می‌شود.

لازم به یادآوری است؛ بر اساس مقررات، ارائه هرگونه خدمات منوط به عضویت متقاضی در صندوق اعتباری هنر است.

وی تصریح کرد: با توجه به اتمام مهلت قرارداد بیمه درمان تکمیلی صندوق اعتباری هنر با شرکت بیمه سرمد (در تاریخ ٣١ خرداد ٩٨) تمامی افراد تحت پوشش بیمه تکمیلی بدون استثناء فقط یک ماه تا تاریخ ٣٠ تیر ٩٨ فرصت دارند نسبت به ثبت هزینه‌ها از طریق سامانه بیمانو و ارسال مدارک پزشکی از طریق اداره پست اقدام کنند.

کوچکی نژاد تاکید کرد: بدیهی است این مهلت قابل تمدید نیست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان