اصرار بوریس جانسون بر خروج بدون توافق انگلیس از اتحادیه اروپا

رسانه‎های انگلیس می‎گویند که بوریس جانسون یکی از گزینه‎های احتمالی نخست وزیری این کشور بر خروج بدون توافق انگلیس از اتحادیه اروپا تاکید دارد. تاریخ انتشار: ۱۹:۲۵ - ۰۳ تیر ۱۳۹۸

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، بوریس جانسون یکی از نامزدهای نخست وزیری  همچنان برای خروج انگلیس از اتحادیه اروپا بدون توافق در ماه اکتبر مصمم بوده و متعهد شده تا خروج بدون توافق صورت بگیرد.

به گزارش دیلی‌میل، تعهد جانسون با وجود هشدار ده‌ها نفر از اعضای حزب محافظه کار که تمایل دارند جانسون را در صورت تلاش برای اعمال فشار خروج انگلیس بدون توافق متوقف کنند، همراه شده است.
 
 
جانسون همچنان برای خروج بدون توافق انگلیس مصمم است
بوریس جانسون گفته است که کشورش باید هر چه سریعتر از اتحادیه اروپا خارج شود.

اما این در حالی است که میزان چالشی که جانسون هم اکنون با آن دست و پنجه نرم می‌کند تحت تاثیر ادعای گروه بزرگی از نمایندگان مجلس قرار گرفته تا برای خروج شتاب زده انگلیس از اتحادیه اروپا بدون توافق به " رای عدم اعتماد " ملحق شوند.

وزیر دفاع انگلیس بر این باور است که تعداد ده‎ها نفر و یا حتی بیشتر اعضای حزب محافظه کار آماده برای گرفتن گزینه هسته‌ای هستند، این گزینه به اندازه کافی برای براندازی جانسون قوی است.
 
 
جانسون همچنان برای خروج بدون توافق انگلیس مصمم است
 
این در حالی است که حامیان اصلی برگزیت به جانسون پیشنهاد داده‎اند تا از اتحادیه اروپا بدون توافق خارج شود تا آنکه بخواهد همانند ترزا می‌ طرح برگزیت را در بروکسل بدون سرانجام رها کتند.
 
 
جانسون همچنان برای خروج بدون توافق انگلیس مصمم است
 

جانسون در صحبت‌های خود گفته است فقط 4 ماه تا فرا رسیدن تاریخ تعیین شده برای خروج از اتحادیه اروپا فرصت وجود دارد و دیگر این بار باید بر تصمیم خود مصمم باشیم. ما دیگر شکست نخواهیم خورد.

اعضای ارشد حزب محافظه کار هشدار داده اند دولتی که به دست بوریس جانسون اداره شود چند روز بیشتر دوام نخواهد داشت و از هم فرو می‌پاشد چرا که حزب کارگر متهعد شده تا به زور و اجبار رای عدم اعتماد بدهد.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان