هزینه خدمات سئو چقدر است؟

سئو برای چه کسب و کارهایی مهم است؟

طبق آماری که در پایان سال 2018 منتشر شد، در این سال با استفاده از جستجوی کاربران در موتورهای جستجو، بیش از 73 میلیارد تماس با شرکت ها و فروشگاه های اینترنتی بزرگ و کوچک صورت گرفته است. آمار دیگری که توسط وبسایت MOZ منتشر شده نشان می دهد که عمده کسب و کارهای ایالات متحده به طور میانگین ماهانه 5000 دلار در زمینه سئو سایت خود هزینه می کنند.

سئو یا همان بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو امروز به یکی از مهمترین و ارزشمندترین روش های بازاریابی تبدیل شده است. علت اهمیت این روش بازاریابی، تعداد زیاد جستجوهایی است که توسط مردم سراسر جهان در موتورهای جستجو انجام می شود.

بعد از آشنایی اولیه با سئو، احتمالا این سوالات در ذهن مدیران و صاحبین کسب و کار به وجود می آید.

  1. سئو یا همان بهینه سازی برای موتورهای جستجو برای چه کسب و کارهایی مهم و قابل استفاده است؟
  2. آیا کسب و کار ما هم می تواند از این تکنیک بازاریابی برای افزایش فروش کالا و خدمات استفاده کند؟

پاسخ به این سوال ساده است. آمارها نشان می دهند که تمام کسب و کارهای سنتی و آنلاین در اندازه های مختلف بهتر است هرچه زودتر در این زمینه سرمایه گذاری کنند تا از قافله عقب نمانند و از این تکنیک برای افزایش فروش کالا و خدمات خود استفاده کنند.

برای آنکه درک بهتری از مفهوم سئو و تاثیر آن بر موفقیت یک کسب و کار اینترنتی داشته باشید پیشنهاد میکنیم به صفحه سئو چیست در سایت وبسیما مراجعه کنید.

02

اما هزینه استفاده از این تکنیک مهمترین مسئله ای است که برای همه کسب و کارها اهمیت دارد. برای اینکه به درک صحیحی از هزینه خدمات سئو دست پیدا کنیم پیش از هر چیز باید انواع خدمات سئو را بشناسیم.

مهمترین خدمات سئو چیست؟ هزینه هرکدام چقدر است؟

هدف از ارائه خدمات در زمینه سئو، کمک به کسب و کارها برای رسیدن به رتبه یک نتایج گوگل و دیده شدن آنهاست. کسب و کارهای مختلف می توانند با توجه به نیاز و ظرفیت های مجموعه خود از انواع خدمات سئو بهره ببرند. این ظرفیت ها شامل عواملی همچون بودجه کسب و کار و تعداد پرسنل آموزش دیده در زمینه سئو است. خدمات سئو در مجموع شامل 3 حوزه اصلی است.

1 – اجرای پروژه های سئو، موفقیت کسب و کارتان را به متخصصین بسپارید!

در بسیاری از موارد کسب و کارها یا به دلایل مختلف قادر به اجرای پروژه های سئو نیستند، یا اینکه ترجیح می دهند مجموعه ای که در این زمینه تخصص و تجربه کافی دارد اجرای آن را به عهده بگیرد.

این نوع از خدمات سئو ممکن است نسبت به انواع دیگر آن هزینه بیشتری برای کسب و کار شما داشته باشد و معمولا مورد انتخاب مجموعه های متوسط و بزرگ است، اما قطعا هزینه آن از تشکیل تیم های محتوا، سئو و برنامه نویسی برای انجام این مهم کمتر خواهد بود.

هزینه اجرای پروژه های سئو به عوامل زیادی وابسته است. حوزه فعالیت کسب و کار مورد نظر مهمترین عامل در مشخص شدن هزینه اجرای پروژه های سئو است.

از طرفی خدمات سئو در زمینه اجرای پروژه های سئو به 5 دسته اصلی تقسیم می شوند و ممکن است کسب و کار شما به تمام این موارد احتیاج نداشته باشد. اینکه برای موفقیت به کدام یک از این خدمات نیاز دارید در هزینه آن تاثیر زیادی خواهد داشت. برای آشنایی با همه خدماتی که در این حوزه ارائه میشوند و دریافت اطلاعات تکمیلی به صفحه خدمات سئو مراجعه نمایید.

دو خدمت بعدی در زمینه سئو معمولا هزینه کمتری دارند و در برخی موارد به صورت مشترک مورد استفاده کسب و کارها قرار می گیرند.

2 – ارائه مشاوره سئو، حرکت در مسیر درست برای دستیابی به موفقیت

بسیاری از کسب و کارها مایلند که اجرای پروژه سئو توسط مجموعه خودشان انجام شود. آن ها ممکن است نیروی تولید محتوا نیز در مجموعه خود داشته باشند، اما برای هدایت فعالیت های خود در زمینه بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو نیاز به راهنمایی تخصصی دارند.

03

حتی شرکت های معتبر و قدیمی بسیاری وجود دارند که فعالیت زیادی در زمینه تولید محتوا و سئو انجام داده اند و در بخش برنامه نویسی و سئو تیم های فعالی دارند. اجرای پروژه سئو توسط آژانس هایی که در این زمینه فعالیت می کنند، برای این دست از کسب و کارها اقدامی منطقی به نظر نمی رسد. در این شرایط ارائه مشاوره سئو برای راهبری بهتر و موفقیت آن کسب و کار بهترین نوع از خدمات سئو است که می تواند به این دست از کسب و کارها ارائه شود.

البته در صورتی که قرار باشد فرآیند انجام سئو توسط خود کسب و کارها انجام شود پیشنهاد می کنیم که از خدمات مشاوره سئو و آموزش سئو به طور مشترک استفاده شود.

هزینه این خدمات نسبت به هزینه اجرای پروژه های سئو کمتر است و راه حلی بهینه برای استارتاپ ها و شرکت هایی است که بودجه کمی برای بهینه سازی سایت خود در نظر گرفته اند.

در صفحه ای مجزا شرح دقیقی از وظایف یک مشاور سئو و تاثیر آن بر کسب و کار شما ارائه کرده ایم. برای مطالعه به صفحه مشاوره سئو مراجعه کنید.

3 –آموزش سئو، فرمان را در دست بگیرید

چرا به آموزش سئو نیاز دارید؟ چه یک استارتاپ تازه تاسیس باشید یا یک شرکت با سابقه که تیم تولید محتوا و سئو در مجموعه خود داشته باشید، آموزش سئو می تواند به عنوان یک چراغ، عبور از مسیر ناهموار موفقیت در سئو را برای شما آسان تر کند.

04

از طرف دیگر افرادی که تمایل دارند به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت کنند می توانند با استفاده از خدمات آموزش سئو به صورت حرفه ای فعالیت خود را ادامه دهند. آکادمی وبسیما دوره جامع سئو را شامل 5 کارگاه تخصصی و 1 کارگاه عملی ارائه میکند که به شما کمک میکند تا دانش کاربردی در این حوزه را کسب کرده و در پروژه های خود اجرا نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه دوره سئو در آکادمی وبسیما مراجعه کنید.

دوره های آموزش سئو را می توان کم هزینه ترین خدمت در زمینه سئو دانست. در پایان این کارگاه های آموزشی تمام تکنیک ها و استانداردهای سئو را فرا گرفته و می توانید به عنوان یک متخصص سئو به طور حرفه ای در این زمینه فعالیت داشته باشید.

اگر آمادگی لازم برای شرکت در یک دوره آموزشی را ندارید میتوانید پیش از شروع منابع رایگان این حوزه را مطالعه کرده و سطح دانش خود را بالا ببرید. منابع رایگان و تخصصی را میتوانید در صفحه آموزش سئو در سایت وبسیما مشاهده کنید و یا برای شروع عبارت "کتاب سئو برای همیشه" را در گوگل جستجو کرده و این کتاب ارزشمند را به صورت رایگان دریافت کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان