بهره برداری از فود تراک شهروند در میدانگاه شهدای هفتم تیر

به گزارش اقتصادآنلاین، شب گذشته میدانگاه شهدای هفتم تیر در حالی به بهره برداری رسید که غرفه food truck شهروند در این فضا با عرضه انواع نوشیدنی، غذاهای لقمه ای و ... به شهروندان خدمات دهی دارد.

در مراسم افتتاح میدانگاه جدید شهدای هفتم تیر پیروز حناچی شهردار تهران با حضور در محل استقرار فود تراک شهروند ضمن بازدید از نحوه خدمات دهی و عملکرد این واحدِ عرضه غذای سیار، ابراز امیدواری کرد طرح جدید شهروند بتواند با عرضه انواع نوشیدنی و غذاهای ایرانی با کیفیت و قیمت مناسب، در نقاط مختلف شهر پذیرای شهروندان باشد.

به نظر می رسد مد‌یریت شهری با تاکید بر پروژه های شهروند محور و توجه به زیرساخت های شهری در صدد است نسل جدیدی از خدمات نوین شهری را که مبتنی بر استاند‌ارد‌های شهرسازی است به شهروندان معرفی کند و در این میان از بازوهای اجرایی خود همچون شهروند می خواهد در چارچوب وظایف و اختیارات خود گام های مثبت و سازنده ای را برای تحقق شعار تهران شهری برای همه بردارد.

در همین راستا آغاز به کار فود تراک های جدید شهروند اقدامی است که با بهره گیری از ظرفیت های شهری و کمک به ایجاد اشتغالزایی برای جوانان توانمند و علاقه مند به این حوزه صورت گرفته است تا ضمن توجه به خواست و نیاز مشتریان بتوان با توجه به مولفه های زیباسازی در شهر، فضایی دلنشین و شایسته در اختیار عموم شهروندان قرار گیرد.

از طرفی توجه به استانداردهای بهداشتی، قیمت مناسب، کیفیت مطلوب و نظارت های مستمر از دیگر شاخصه هایی است که در اجرای این طرح به طور جدی از سوی مسئولان زیربط مورد توجه واقع شده است.

این غرفه ها در واقع طرح جدیدی از عرضه نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها است که قرار است در قالب فود تراک (food truck) و با استفاده از ماشین‌های استاندارد در نقاط مختلف تهران مستقر شود، اولین فود تراک شهروند در نمایشگاه کتاب به بهره برداری رسید که با استقبال خوب شهروندان همراه بود.

به گفته مدیر عامل شرکت شهروند، در نظر گرفتن استاندارد، کنترل قیمت و افزایش کیفیت از جمله موارد مورد تاکید در راه اندازی این خودروها است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان