کاهش ۱۰۰ هزار تومانی قیمت سکه/ حباب سکه چند؟

باشگاه خبرنگاران: عبادالله محمدولی، رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه قیمت سکه نسبت به روز گذشته 100 هزار تومان کاهش داشته است، گفت: امیدواریم که قیمت‌ها به ثبات برسند.

رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر با اشاره به اینکه هر مثقال طلا نسبت به روز گذشته 26 هزار تومان کاهش قیمت داشته است، اظهار کرد: هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز گذشته 4 هزار تومان کاهش داشته است.

به گفته محمدولی، اونس جهانی طلا نسبت به روز گذشته 20 دلار کاهش قیمت داشته است.

رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر با بیان اینکه امروز حباب سکه 400 هزار تومان کاهش قیمت داشته است، افزود: حباب نسبت به روز گذشته 10 هزار تومان کاهش پیدا کرده است.

محمدولی با تأکید بر اینکه در سه روز ابتدای هفته، روند بازار سکه رو به افزایش بوده است، تصریح کرد: بازار از روز گذشته تا امروز، روند کاهشی به خود گرفته است.

رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر اظهار کرد: باتوجه به شرایط فعلی اقتصاد کشور، نمی‌توان ارزیابی دقیقی از بازار داشت.

در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران، سکه و طلا روند کاهشی به خود گرفت. روز گذشته قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 4 میلیون و 700 هزار تومان معامله شده بود در حالیکه امروز این قطعه سکه با قیمت 4 میلیون و 625 هزار تومان معامله شد.

سایر مسکوکات هم با کاهش محسوسی قیمت روبه‌رو شدند و سکه طرح قدیم 4 میلیون و 400 هزار تومان، نیم سکه 2 میلیون و 340 هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و 530 هزار تومان و سکه گرمی 970 هزار تومان داد و ستد شد.

همچنین امروز هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و 435 دلار و 96 سنت رسید. در این بین هر گرم طلای 18 عیار با قیمت 435 هزار و 383 تومان داد و ستد شد در حالی که این قطعه از طلا روز گذشته گرمی 439 هزار تومان معامله شده بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر