کلکسیون مرد پرافتخار تکمیل شد

پیمان حسینی، همچنان گل سرسبد ساحلی

کلکسیون افتخارات پیمان حسینی فقط عنوان برترین دروازه بان جهان را کم داشت. او بعد از کسب مقام های پرتعداد با تیم ساحلی و البته عنوان برترین دروازه بان آسیا حالا در سطح دنیا مقبولیت دارد.

پیمان حسینی، همچنان گل سرسبد ساحلی

به گزارش "ورزش‌سه"، معمولا در بین تمام رشته های فوتبالی دروازه بان ها در همه جای دنیا از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند؛ چه در فوتبال، چه در فوتبال ساحلی و چه در فوتسال. شاید دلیل این مساله تعداد کمتر دروازه بان ها در فوتبال نسبت به بازیکنان سایر پست ها است اما اینکه یک دروازه بان ایرانی بتواند در سطح جهان عنوان بهترین را از آن خود کند، موفقیتی چشمگیر به حساب می آید.


پیمان حسینی مرد 33 ساله نوشهری که سال ها است دروازه فوتبال ساحلی ایران را بیمه کرده، در رقابت های جام جهانی 2017 این رشته درخششی فوق العاده داشت. او درخشش خود را از همان بازی اول با مکزیک شروع کرد. وقتی خود توانست به عنوان دروازه بان برای تیم ایران گلزنی کند، خیلی ها فهمیدند که حسینی به دنبال جایگاه بزرگی است. این دروازه بان در رقابت های بعدی ایران در جام جهانی نیز بارها و بارها مانع از بازشدن دروازه تیم کشورمان شد و در ضربات پنالتی مقابل سوییس و تائیتی هم فوق العاده کار کرد؛ هرچند که در نیمه نهایی بازیکنان دیگر قدر 4 پنالتی که او مهار کرد را ندانستند. 


حسینی اگرچه می خواست هرطور شده تیم ایران را به فینال بفرستد اما بدشانسی او را به خواسته اش نرساند. او در بازی آخر مقابل ایتالیا در رده بندی نیز عملکردی فوق العاده بروز داد و در نهایت به چیزی که استحقاقش را داشت، رسید؛ برترین دروازه بان جام جهانی.


حسینی در سال های گذشته همواره یکی از چهره های شاخص فوتبال ساحلی ایران بوده است. او که در قهرمانی تیم ملی در مسابقات بین قاره ای و دو قهرمانی در جام ملت های آسیا و بازی های آسیایی همراه تیم ملی بوده که توانسته عملکرد خوبی برجای بگذارد. 


او در رقابت های جام جهانی 2015 پرتغال نیز در ترکیب تیم ملی حضور یافت که در بازی با مکزیک دچار شکستگی سر شد اما با همان شرایط بازی را ادامه داد که این اقدام باعث تمجید فدراسیون جهانی فوتبال شد. 


حسینی بعد از کسب عنوان برترین دروازه بان آسیا، حالا دستکش طلایی جام جهانی را به ارمغان آورده تا کلکسیون افتخاراتش را تکمیل کند و به روزهای خوب بیندیشد.  او قطعا می تواند بازهم درون دروازه ساحلی ایران افتخار آفرینی کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر