امتیازات جهانی ساحلی بازان برای فدراسیون؛ حواله های فدراسیون برای فوتبالی ها

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بیشتر در مسابقات کم اهمیت تر جام بین قاره ای درخشش داشت و در این مسابقات ۳ بار قهرمان شده است.

درست است که تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان برای دومین بار به عنوان سومی جام جهانی رسیده اما ارزش این سومی، بی گفتگو با یک باخت نزدیک برابر برزیل، از یک قهرمانی نیز بیشتر بود.

به گزارش طرفداری، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بیشتر در مسابقات کم اهمیت تر جام بین قاره ای درخشش داشت و در این مسابقات 3 بار قهرمان شده است. آن ها در مسابقات ارزشمند جام جهانی فوتبال ساحلی، قبلا یک بار به عنوان سومی رسیده بودند.

امتیازات جهانی ساحلی بازان برای فدراسیون؛ حواله های فدراسیون برای فوتبالی ها

در مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی،  همه مدعیان اول جهان حضور دارند و تیم ملی ایران با یک بازی برتر برابر بلاروس (که ایتالیا به زحمت در ضربات پنالتی شکستش داده بود)، 6-1 برنده شد و به عنوان سومی این مسابقات دست پیدا کرد. تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در 16 ماه اخیر عنوان اول مسابقات جام بین قاره ای و سوم مسابقات جام جهانی را به دست آورده و برای فدراسیون فوتبال کشورمان، امتیازات زیادی جمع کرده است.

این در حالی ست که در فوتبال ایران، تیمهای باشگاهی ما در 8 بازی خود برابر عربستانی ها، 7 بار بازنده شده اند و تنها یک مساوی گرفته اند. تیم ملی ایران در جام ملتهای آسیا برابر قطر بازنده شد و از حضور در فینال محروم شد و سالهاست که عنوانی کسب نمی کنیم. همان طور که قبلا گفتیم، فدراسیون فوتبال ایران علیرغم تمام ناکارآمدی ها، فقط به لطف فوتبال ساحلی و فوتسال جزو فدراسیون های موفق قرار می گیرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان