بازدید رئیس کل دادگستری استان گلستان از زندان گرگان

رئیس کل دادگستری استان گلستان در حاشیه بازدید از زندان گرگان از اعطای مرخصی به زندانیان دیون مالی خبر داد و گفت: این زندانیان پس از اخذ وثیقه‌های لازم، برای حل مشکلات خانوادگی و تلاش برای تامین بدهی هایشان به مرخصی می‌روند. تاریخ انتشار: ۰۷:۲۶ - ۰۹ تیر ۱۳۹۸

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری گلستان در حاشیه بازدید از زندان گرگان که همراه با قضات محاکم کیفری و دادسرا، دادستان مرکز استان و معاونان قضایی دادگستری انجام شد، با اشاره به این که گلستان از استان‌های پیشروی کشور در صدور آرای جایگزین حبس است گفت: سال گذشته قضات ما با استفاده از ظرفیت‌های قانون، بیش از 4 هزار رای جایگزین زندان صادر کردند که از افزایش شمار زندانیان استان جلوگیری کرد.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: امسال نیز به صورت دوره‌ای قضات محاکم کیفری و دادسرا‌ها برای سرکشی به زندان‌ها می‌روند تا هم با مددجویان دیدار و مشکلاتشان را از نزدیک ببینند و هم به تغییر نگرش ان‌ها برای صدور بیشتر آرای جایگزین زندان کمک کند.

وی در ادامه سخنان خود از اعطای مرخصی به زندانیان دیون مالی خبر داد و گفت: این زندانیان پس از اخذ وثیقه‌های لازم، برای حل مشکلات خانوادگی و تلاش برای تامین بدهی هایشان به مرخصی می‌روند.

هاشمیان همچنین گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده، کسی به علت ناتوانی از پرداخت مهریه در زندان نیست و همه محکومان مهریه با قرادادن وثیقه، بیرون از زندان هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان