انصراف مادر سیرجانی از ازدواج دختر ۱۰ ساله‌اش!

با تأکید و پیگیری‌های مدیرکل کمیته امداد استان کرمان، مادر سیرجانی از ازدواج زودهنگام دختر ۱۰ ساله‌اش منصرف شد.

با تأکید و پیگیری‌های مدیرکل کمیته امداد استان کرمان، مادر سیرجانی از ازدواج زودهنگام دختر ۱۰ ساله‌اش منصرف شد.

یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: به دنبال انتشار خبر ازدواج زودهنگام دختر ۱۰ ساله سیرجانی با جوانی ۲۳ ساله در فضای مجازی و رسانه‌ها، تیم مددکاری و مشاوره کمیته امداد سریعاً به شهرستان اعزام و ضمن بررسی مسائل و مشکلات این خانواده در جهت حل مشکلات اقتصادی و معیشتی آن ها قول مساعد دادند.

صادقی ادامه داد: در این دیدار و گفت و گو مقرر شد که کمیته امداد در اسرع وقت نسبت به حل مشکل مسکن این خانواده از طریق پرداخت ودیعه و اجاره مسکن اقدام کند و همچنین مقرر شد درصورتی‌که دختر این خانواده در سن مناسب ازدواج کند کالای جهیزیه وی به‌صورت کامل از سوی این نهاد تهیه و به وی اهدا شود.

شایسته ذکر است؛ خانواده این دختر که به دلیل فقر و مشکلات مالی تن به ازدواج دختر ۱۰ سال خود داده بودند با پیگیری‌های مدیرکل کمیته امداد استان کرمان و قول مساعد در جهت حل مشکلات مالی و معیشتی خانواده در حد امکانات و توان این نهاد، شرایط بازگشت به تحصیل این دختر فراهم و وی به تحصیل خود ادامه خواهند داد.

لازم به ذکر است؛ مقرر شد هزینه‌های درمانی فرزند دیگر خانواده که به بیماری دیابت مبتلا است نیز توسط کمیته امداد پرداخت شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
نظرات منتشر شده : 1
پاسخناشناس | 1398/04/26 - 10:08
پس کاسه‌های داغتر از آش محترم کاش ۱۴۰۰ سال پیش هم بودند که جلوی ازدواج حضرت فاطمه ۹ ساله با حضرت علی ۲۵ ساله رو میگرفتند. شاید هم قبل از انقلاب که اکثریت دخترها ۱۴ سالگی ازدواج میکردند
ارسال نظر
پیشخوان