کمک ۸ میلیاردی کارکنان پزشکی قانونی کشور برای کمک به سیل زدگان

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: کارکنان سازمان پزشکی قانونی کشور مبلغ ۸ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال به هموطنان سیل زده در استان‌های خوزستان، لرستان و فارس اهدا کردند.

کمک 8 میلیاردی کارکنان پزشکی قانونی کشور برای کمک به سیل زدگان

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس مسجدی آرانی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور اظهار کرد: کارکنان سازمان پزشکی قانونی کشور مبلغ 8 میلیارد و 250 میلیون ریال به هموطنان عزیزمان در استان‌های خوزستان، لرستان و فارس اهدا کردند که این مبلغ در قالب تفاهم نامه‌ای با کمیته امداد امام خمینی (ره) جهت نوسازی و بازسازی منازل تخریب شده در این مناطق اختصاص یافت.

مسجدی آرانی افزود: بر اساس این تفاهم نامه، کمیته امداد کمک‌های اهدایی سازمان را برای احداث 67 واحد مسکونی در دو استان سیل زده لرستان و خوزستان هزینه می‌کند.

وی اضافه کرد: کمیته امداد ما به التفاوت مورد نیاز برای ساخت واحد‌های مسکونی را متقبل شده است.

به گفته رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور، در استان فارس نیز مبالغ اهدایی همراه با کمک‌های کمیته امداد صرف بازسازی منازل و یا بهبود وضعیت معیشت سیل زدگان می‌شود.

گفتنی است؛ سازمان پزشکی قانونی کشور علاوه بر کمک‌های فوق، نسبت به اعزام یک اکیپ درمانی به استان‌های لرستان و خوزستان و ارسال دو مرحله کمک‌های غیرنقدی کارکنان این سازمان به مناطق سیل زده خوزستان اقدام نموده است.

/

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان