معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قزوین:

۱۳۹ مدرسه به مراکز تحت پوشش طرح نماد در قزوین افزوده می‌شود

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین گفت: ۱۳۹ مدرسه در سال تحصیلی آتی به مراکز تحت پوشش طرح نماد (نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان) در استان افزوده می‌شود. تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - کد خبر: ۵۳۰۹۳۲

139 مدرسه به مراکز تحت پوشش طرح نماد در قزوین افزوده می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حجت الاسلام والمسلمین محمد حیدری در اولین نشست کمیته علمی - اجرایی طرح نماد در سال جاری افزود: از بین 296 مدرسه مشمول طرح نماد در استان تاکنون 157 مدرسه از این خدمات بهره‌مند شده اند.

وی اظهار داشت: برای سال تحصیلی 98-99 باید برنامه ریزی مدون و جامعی انجام شود تا نتایج اقدامات ما در حوزه طرح نماد به نقطه مطلوبی برسد.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی در دوره متوسطه اول و دوم بروز و ظهور پیدا می‌کند، اظهار داشت: بازدید‌های ما از انجام طرح نماد در مدارس نشان داده که در کلاس‌های کارگاهی فقط مربیان ابتدایی حضور دارند و این درحالی است که مقاطع متوسطه اول و دوم اهمیت بیشتری دارند.

حجت الاسلام حیدری همچنین: گفت: اگر بخواهیم نتیجه اصلی طرح نماد را مشاهده کنیم باید به وسیله سامانه بررسی شود که اقدامات دستگاه‌ها پس از ارجاع وظایف به کجا رسیده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین خاطرنشان کرد: به مدیرکل آموزش و پرورش استان تاکید شده که اجرای طرح نماد را جدی بگیرد و اعتقاد ما بر این است که به جای استفاده از شیوه و سبک سنتی از روش‌هایی علمی و مدرن بهره برد.

حجت الاسلام حیدری یادآور شد: طرح نماد مصوبه شورای انقلاب فرهنگی است و پس از امضاء رییس جمهوری توسط 9 نهاد و اداره کل و چهار دانشگاه نیز تایید شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر