ماهان شبکه ایرانیان

پورشه ۹۱۱ RSR ، آماده حمله به رقبا

پورشه ۹۱۱ RSR که خودرو مسابقه‌ای پورشه است، برای نخستین بار از سال ۲۰۱۷ مورد بررسی و بازبینی قرار گرفته و اکنون پیشرانه بزرگتری دارد

پورشه 911 RSR که خودرو مسابقه‌ای پورشه است، برای نخستین بار از سال 2017 مورد بررسی و بازبینی قرار گرفته و اکنون پیشرانه بزرگتری دارد. پورشه 911 RSR نسخه 2019، مجهز به موتور شش سیلندر 4.2 لیتری با قدرت 507 اسب بخار است که بسته به نوع محدودکننده نصب شده بر روی پیشرانه، این قدرت قابل تنظیم است. پورشه به محدوده ای که بیشترین قدرت موتور حاصل می‌شود، اشاره نکرده، اما انتظار می‌رود که نهایت قدرت این پیشرانه در 9000 دور بر دقیقه بدست آید. اگزوزها اکنون از گوشه چرخ‌های عقب بیرون زده‌اند و ظاهری اسپرت و دوست داشتنی به پورشه 911 بخشیده‌اند. برای انتقال قدرت نیز یک جعبه دنده شش سرعته متوالی یا sequential در نظر گرفته شده که قدرت را مستقیما به چرخ‌های عقب می‌فرستد. پیشرانه نصب شده بر روی پورشه 911 RSR نسخه 2019، بزرگترین موتور شش سیلندر تخت بوده که تاکنون بر روی یک پورشه 911 نصب شده است.
پنل‌های پلاستیکی خودرو اکنون با فیبرکربن تقویت شده‌اند که موجب کاهش وزن آنها و در نتیجه شتابگیری بهتر پورشه 911 RSR شده و از سوی دیگر، سرعت تعمیرات آنها در هنگام مسابقه بیشتر است. علاوه برآن، تجهیزات ایمنی بیشتری برای محافظت از پای راننده در نظر گرفته شده است. در حقیقت، بر اساس گفته‌های Pascal Zurlinden، مدیر طراحی خودروهای موتوراسپرت پورشه، 95 درصد پورشه 911 RSR نسبت به سال 2017 از تجهیزات جدید ساخته شده و تنها قسمت‌هایی نظیر چراغ‌های جلو، سیستم ترمز، کلاچ، صندلی راننده و بخش‌های مختلف سیستم تعلیق دست نخورده باقی مانده‌اند. پورشه 911 RSR نخستین بار در جریان مسابقات WEC در فصل 2019-2020، بر روی پیست سیلوراستون به رقابت خواهد پرداخت.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان