دیدار رئیس کل دادگستری استان تهران با خانواده دو شهید

همزمان با سالروز میلاد با سعادت شمش الشموس، امام رئوف حضرت رضا (ع)، غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری تهران و هیئت همراه با دو تن از فرزندان شهدای دفاع مقدس و خانواده‌های آنان دیدار و از نزدیک به گفتگو پرداخت. تاریخ انتشار: ۰۸:۵۰ - ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - کد خبر: ۵۳۳۲۰۱

دیدار رئیس کل دادگستری استان تهران با دو تن از ایثارگران و خانواده‌های آنانبه گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، رییس کل دادگستری استان تهران در دیدار با دوتن از فرزندان شهدای دفاع مقدس و خانواده‌های آنان با بیان اینکه باید همیشه یاد و خاطره شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی زنده نگهداشته شود، افزود: فرزندان شاهد چشم و چراغ و مایه دلگرمی و امید جامعه اسلامی می‌باشند و ما مدیون شهدا هستیم.

غلامحسین اسماعیلی افزود: امروز پیشرفت و امنیت نظام جمهوری اسلامی، مدیون فداکاری ها، ایثار و جوانمردی‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان و آزادگان است.

وی خاطرنشان کرد: ارج نهادن به مقام شامخ شهدا انقلاب و دفاع مقدس یکی از وظایف همیشگی ماست؛ چرا که شهدا با نثار جان خویش آزادی، استقلال و شرافت را برای ما به ارمغان آوردند و موجبات برکت و رحمت را برای مردم ایران فراهم نمودند و این سلسله دیدار‌ها هم در راستای تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جاوید انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است.

شایان ذکر است؛ در این دیدار صابری مسئول امور ایثارگران، غفوری معاون مدیر کل بنیاد شهید تهران بزرگ و هیئت همراه، حیدری قائم مقام حوزه معاونت مالی و پشتیبانی دادگستری کل استان تهران به همراه رئیس کل دادگستری استان تهران با مریم سلیمی فرزند شهید و کادر اداری دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 3 ونک، سکینه نجفی فرزند شهید و کاردان قضایی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 32 دیدار کردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان