فرشاد احمدزاده:

پرسپولیس لیاقت قهرمانی آسیا را دارد/ لخویا تیم ملی قطر است

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پیروزی در دیدار برابر الوحده را به هواداران تبریک گفت و پرسپولیس را لایق قهرمانی در آسیا دانست.

پرسپولیس لیاقت قهرمانی آسیا را دارد/ لخویا تیم ملی قطر است

به گزارش خبرنگار مهر، فرشاد احمدزاده پس از پیروزی 4 بر 2 تیمش مقابل الوحده امارات در ورزشگاه آزادی گفت: قبل از هرچیز از هوادارانی که به ورزشگاه آمدند و تا سوت پایان بازی دست از تشویق تیمشان برنداشتند تشکر می کنم.

وی گفت: ما شروع خوبی داشتیم و به دو گل دست پیدا کردیم ولی به یکباره دو گل دریافت کردیم اما این مسئله تاثیری بر روند کار گروهی ما نداشت و توانستیم در پایان بازی را با نتیجه 4 بر 2 به پایان برسانیم.

هافبک پرسپولیس پیروزی در پاسخ به این پرسش که دو هفته دیگر بازی سختی برابر لخویای قطرخواهید داشت، افزود: به نظر من باید اسم لخویا را تیم ملی قطر گذاشت. اکثر بازیکنان این تیم ملی پوش هستند و به نوعی ما باید برابر تیم ملی قطر بازی کنیم.

احمدزاده در ادامه تصریح کرد: باید تمرینات خوبی را انجام دهیم و خود را برای این دیدار آماده کنیم البته خوشحالیم که بازی رفت در تهران برگزار خواهد شد و باید در همان دیدار رفت و در تهران کار لخویا را تمام کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم تمامی تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان بتوانند به دور بعد صعود کنند تا دیگر حرف و حدیثی برای کم کردن سهمیه ایران در لیگ قهرمانان وجود نداشته باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر