مربی الوحده: برای برد آمده بودیم/ هواداران اشیای مختلفی به سمت ما پرتاب کردند

مربی الوحده گفت: برای برد به تهران آمده بودیم اما گل‌هایی که خوردیم کار را برای ما مشکل کرد.

مربی الوحده: برای برد آمده بودیم/ هواداران اشیای مختلفی به سمت ما پرتاب کردند

به گزارش ایسنا، خوان آریباری کمک‌مربی تیم فوتبال الوحده در نشست خبری بعد از بازی مقابل پرسپولیس گفت: به پرسپولیس و الهلال برای صعود به مرحله بعد تبریک می‌گویم. از ابتدا نیز می‌دانستیم که بازی آسانی برای ما نخواهد بود مخصوصا پرسپولیسی‌ که از حمایت هوادارانش برخوردار است. ما برای برد به میدان آمده بودیم زیرا فقط برد به درد ما می‌خورد تا بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم. اما بازی سختی شد. گل‌هایی که خوردیم کار را برای ما مشکل کرد اما گل‌هایی که خوردیم را نتوانستیم پاسخ دهیم و به بازی برگردیم.

وی بیان کرد: می‌خواهم نکته‌ای را اضافه کنم اینکه از ابتدای بازی و از زمانی که بازیکنان ما در حال گرم کردن بودند هواداران پرسپولیس خیلی ناراحت و عصبانی بودند و اشیای مختلفی را به زمین پرت کردند و دلیل اینکه مربی ما اخراج شد این بود که شروع به بحث با داور کرد که این به خاطر این بود که ما به عنوان تیم مهمان سعی کردیم اعتراض کنیم.

آریباری افزود: به نظر من تصمیم به اخراج سرمربی ما عادلانه نبود. مربی ما فقط به رفتار هواداران اعتراض داشت و هدفش محافظت از نیمکت‌نشینان ما بود.

وی درباره تفاوت عملکرد تیمش در دیدار با الهلال بیان کرد: اگر بتوانید بازی را در لیگ قهرمانان و در خانه حریف 5 بر یک ببرید عادی نیست. ما در این بازی هم با همان ذهنیت وارد میدان شدیم. بعد از اینکه عقب افتادیم توانستیم جبران کنیم اما در ادامه باز هم گل خوردیم ولی این بار دیگر نتوانستیم جبران کنیم و پرسپولیس برنده این دیدار شد.

وی درباره پیگیری اعتراض خاویر آگیره تصریح کرد: من فقط می‌خواستم به آن اتفاق اشاره کنم و دلیل اعتراض سرمربی تیم را بگویم. اینکه باشگاه بخواهد رفتار هواداران را پیگیری کند مربوط خود به باشگاه است. نظر من این است که پرتاب کردن سکه یا هر چیز دیگری ناجوانمردانه است و این برای نیمکت تیم حریف سخت خواهد شد.

مربی تیم فوتبال الوحده در پاسخ به تهاجمی بودن تیم پرسپولیس اظهار کرد: در این بازی ما نیز حمله کردیم. ما قبول داریم پرسپولیس هجومی بازی کرد اما گل‌هاست که تعیین کننده بازی است. اگر بازی را مشاهده می‌کردید، تیم ما تیم خیلی هجومی بود. آمار نیز نشانگر این است که توانستیم در گروه خود گل‌های زیادی بزنیم. سخت است که شما به عنوان یک تیم هجومی حملات زیادی داشته باشید و هم بتوانید دفاع کنید. به هر حال ما نتوانستیم از این هجومی بودن تیم خود استفاده کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید آیا سنگ انداختن هواداران پرسپولیس نوعی جنگ روانی از سوی آگیره بوده اظهار کرد: شما می‌توانید تکرار بازی را ببینید. سکه و سنگ به سوی تیم ما پرتاب شد. تنها تقاضای ما امنیت برای تیم خود بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر