بازگشت بسته های حجیم اینترنت همراه ایرانسل

اگر شما هم در یک کلان شهر زندگی می کنید، به خوبی می دانید که دریافت خدمات ADSL از شرکت های ارائه دهنده اینترنت کار چندان ساده ای نیست. همین مسئله، باعث جذابیت سرویس هایی مانند اینترنت بر بستر نسل ۳ و ۴ شبکه موبایل می شود.

بازگشت بسته های حجیم اینترنت همراه ایرانسل

اگر شما هم در یک کلان شهر زندگی می کنید، به خوبی می دانید که دریافت خدمات ADSL از شرکت های ارائه دهنده اینترنت کار چندان ساده ای نیست. همین مسئله، باعث جذابیت سرویس هایی مانند اینترنت بر بستر نسل 3 و 4 شبکه موبایل می شود.

ایرانسل در چند سال اخیر با ارائه بسته های اینترنت و مودم های همراه 3G و 4G، مشکل اینترنت بسیاری از کاربران را حل کرد و به همین شکل توانست با جذب 22 میلیون مشترک دیتا، به بزرگترین خدمات دهنده اینترنت در کشور بدل شود اما در هفته های گذشته، بدون ارائه توضیحی به مشتریان، تمام بسته های حجیم اینترنت خود را حذف کرد.

این موضوع، سبب اعتراض گسترده کاربران در شبکه های اجتماعی شد. تعداد زیادی از مشتریان ایرانسل، در توییتر خبر نوشتند که روی استفاده بلند مدت از این سرویس حساب باز کرده و برای خرید مودم های همراه ایرانسل، هزینه کرده بودند.

رویه ای که اپراتور دوم در روزهای گذشته در پیش گرفته بود، امروز تغییر کرده و اگر به وب سایت ایرانسل و بخش خرید بسته ها مراجعه کنید، می بینید که بسته های حجیم که حذف شده بودند، اکنون دوباره قابل تهیه هستند و ایرانسل تصمیم گرفته است تا آنها را دوباره در اختیار کاربران خود قرار دهد. این اپراتور هنوز در مورد حذف یا بازگشت این بسته ها اظهار نظری نکرده است.

لازم به ذکر است که حجیم ترین بسته ایرانسل برای اینترنت همراه، حجمی معادل 100 گیگابایت دارد که بازه زمانی شش ماهه ارائه می شود. ایرانسل از سال گذشته ارائه خدمات اینترنت نسل چهار ثابت یا TD-LTE را آغاز کرده و در این نوع سرویس، بسته هایی برای استفاده کاربران پرمصرف تدارک دیده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان