رئیس شورا‌های حل اختلاف استان فارس به میزان خبرداد

آزادی ۳۶۴ زندانی در سه ماهه نخست امسال با همت شوراهای حل اختلاف استان فارس

با پیگیری‌ها و تلاش اعضای شورای حل اختلاف استان فارس در سه ماهه نخست امسال، تعداد ۳۶۴ نفر از زندان‌های استان فارس آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند. تاریخ انتشار: ۰۷:۳۹ - ۳۰ تیر ۱۳۹۸ - کد خبر: ۵۳۴۷۱۸

آزادی 364 زندانی در سه ماهه نخست امسال در استان فارسمعاون قضایی رئیس کل و رئیس شورا‌های حل اختلاف فارس در گفتگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به وجود 14 شعبه شورای حل اختلاف ویژه زندان در استان فارس گفت: با تلاش اعضا و همکاران مستقر در شعب ویژه زندان و سایر شعب، تعداد 364 نفر از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی افزود: تعداد 848 فقره پرونده به شعب شورای حل اختلاف ویژه زندان استان فارس وارد شده است که از این تعداد 389 فقره پرونده با تلاش همکاران مستقر در شعب ویژه زندان منجر به صلح و سازش و 71 نفر توسط این شعب آزاد شدند.

وی تاکید کرد: آزادی تعداد 293 زندانی دیگر حاصل فعالیت و تلاش سایر شعب شورا‌های حل اختلاف استان است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی خاطر نشان کرد: مجموعه شورا‌های حل اختلاف با هدف بهره گیری از مشارکت‌های مردمی، ایجاد فرهنگ صلح و سازش و رفع اختلاف از طریق کدخدامنشی، تلاش برای حل و فصل دعاوی از طریق مذاکره بین طرفین و پیشگیری از طرح برخی دعاوی ساده در مراجع قضایی ایجاد شده است.

معاون قضایی رئیس کل و رئیس شورا‌های حل اختلاف استان فارس اظهار امیدواری کرد در روز‌های آتی با تلاش همکاران و توسعه فرهنگ صلح و سازش و گذشت بتوانیم زمینه آزادی تعداد بیشتری از زندانیان را فراهم کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان