تابش: کی‌روش امشب در اردوی سپاهان است/ با بازیکنان مدنظر کادر فنی مذاکره می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: از نفرات جذب شده راضی هستیم و بر اساس نیاز تیم و نظر کادرفنی در صورت نیاز با بازیکنان مذاکره خواهیم کرد، اما اسم بازیکنی را اعلام نخواهیم کرد که بعداً مشکلی ایجاد شود.

تابش: کی‌روش امشب در اردوی سپاهان است/ با بازیکنان مدنظر کادر فنی مذاکره می‌کنیم

مسعود تابش در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات تیم فوتبال سپاهان، اظهار کرد: استنلی امشب به اردوی تیم در ترکیه اضافه خواهد شد و با توجه به نیاز و درخواست تیم شاید دو بازیکن دیگر نیز جذب کنیم.

او در پاسخ به شایعه مذاکره باشگاه سپاهان با یک بازیکن آسیایی، گفت: بر اساس نیازی که به ما اعلام شده است اگر با بازیکنی به توافق رسیدیم اعلام خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان، تصریح کرد: با توجه به این که تاریخ شروع لیگ هم‌چنان مشخص نیست، فرصت برای مذاکره داریم و در آرامش کار خود را دنبال خواهیم کرد. عجله‌ای برای این موضوع نداریم و بازیکنی را که مد نظرمان باشد جذب خواهیم کرد.

تابش تاکید کرد: با توجه به این که امسال باید در سه جبهه به رقابت با حریفان بپردازیم و مسابقات آسیایی در اواخر بهمن ماه آغاز خواهد شد، نیم فصل لیگ برتر تمام شده و اجازه جذب بازیکن در آن مقطع را نیز خواهیم داشت و در صورت نیاز به تقویت تیم اقدام خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: اکنون تیم خوبی را آماده کرده‌ایم و از نفرات جذب شده راضی هستیم. بر اساس نظر کادرفنی و سرمربی تیم بازیکنان جذب شدند که البته خود ما نیز آن‌ها را قبول داریم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره مذاکره با شایان مصلح، گفت: اسم هیچ بازیکنی را اعلام نخواهیم کرد و بر اساس نیاز تیم و نظر کادرفنی با بازیکن مذاکره خواهیم کرد، اما اسم بازیکنی را اعلام نخواهیم کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان