ماهان شبکه ایرانیان

باسابقه ترین امام جمعه کشور:

مسئولان تعامل با خانواده شهدا و ایثارگران را در برنامه‌ریزی کاری خود قرار دهند

‌امام جمعه شهرستان ورامین گفت: باید توجه داشت که نباید تجلیل از ایثارگران و خانواده شهدا مختص دیدار با آنان باشد، بلکه ایثارگران باید در ادارات مورد تکریم قرار گیرند.

مسئولان تعامل با خانواده شهدا و ایثارگران را در برنامه‌ریزی کاری خود قرار دهند

به گزارش ایسنا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران صبح روز دوشنبه 31 تیرماه ‌با آیت الله سیدمرتضی محمودی گلپایگانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان ورامین ‌‌در بیت معظم له دیدار کرد.

در این دیدار آیت الله محمودی تصریح کرد: طرح سپاس و تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان یکی از اقدامات ارزشمند بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

امام جمعه شهرستان ورامین افزود: اگرچه دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران باید در دستور کار مسئولان قرار داشته باشد‌، اما این موضوع کم ترین کاری است که می توان برای این بزرگان انجام داد.

وی ادامه داد: باید ایثارگران دارای جایگاه ویژه و رفیعی در میان مسئولان و ادارات و نهادها داشته باشند و مورد تکریم کارمندان قرار بگیرند.

آیت الله محمودی اضافه کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران مختص یک روز نیست و باید مسئولان در برنامه ریزی کاری خود، تعامل با خانواده معظم شهدا و ایثارگران را بگنجانند.

باسابقه ترین امام جمعه کشور یادآور شد: مردم شهرستان ورامین در زمان رژیم شاه به علت حمایت از امام راحل و نهضت اسلامی مورد بدترین توهین ها قرار گرفتند و شهدا و جانبازان فراوانی را فدای انقلاب کردند و این مدال حمایت از رهبری و مرجعیت افتخار می کنند.

وی در پایان گفت: باید مسئولان شهرستان ورامین با جدیت و قاطعیت وارد عمل شوند و خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران را فراموش نکنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان