مزدک میرزایی از ایران رفت؟

مزدک میرزایی بعد از این‌که ماه‌ها در صداوسیما بدون آنتن و برنامه بود به انگلیس مهاجرت کرد و به شبکه اینترنشنال پیوست!

 مزدک میرزایی بعد از این‌که ماه‌ها در صداوسیما بدون آنتن و برنامه بود به انگلیس مهاجرت کرد و به شبکه اینترنشنال پیوست! او در چند وقت اخیر با مدیران سازمان به مشکل جدی خورده بود که نمونه‌اش با مدیر شبکه مستند سر مستندی درباره تیم ملی بود!مزدک میرزایی گزارشگر و تهیه کننده ورزشی برای حضور در یکی از شبکه‌های فارسی زبان از ایران کوچ کرد.

آیا مزدک میرزایی به ایران اینترنشنال پیوست؟

مزدک میرزایی، گزارشگر باسابقه ورزشی که در امر تهیه کنندگی نیز فعالیت می‌کرد بعد از قبول پیشنهاد حضور و همکاری در یکی از شبکه‌های فارسی زبان از ایران کوچ کرد و برای همیشه ایران را ترک کرد. مزدک میرزایی که از چندی پیش با اختلافاتی در صدا و سیما مواجه شده بود و فعالیتی در گزارش‌ها و برنامه‌های ورزشی نداشت، در اقدامی عجیب این پیشنهاد را پذیرفت تا بعد از سال‌ها مجبور به ترک ایران شود. آخرین کار مزدک جهان فوتبال در شبکه آپارات بود. بسیاری از مخاطبان فوتبال در ایران مزدک میرزایی را پس از عادل فردوسی پور از بهترین گزارشگران تلویزیونی می‌دانند. حالا تلویزیونی ایران هم او را از دست داده است و هم عادل فردوسی پور را.

واکنش‌ها به خبر مهاجرت مزدک میرزایی

خبر ترک ایران توسط مزدک میرزایی، واکنش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشت. بسیاری از کاربران و فعالان فضای مجازی از این موضوع ابراز تعجب کردند. پرتو جغتایی خبرنگار ورزشی در این بار نوشت: "همه منتظر رفتن عادل فردوسى پور بودن، اما مزدک میرزایى مهاجرت کرد رفت! "

بسیاری از کاربران به اختلافات این مجری سرشناس با صداوسیما اشاره کردند و آن را عامل خروج او از ایران دانستند. هدیه خطیبی خبرنگار روزنامه گل در این باره نوشته است: «مزدک میرزایی بعد از اینکه ماه‌ها در صدا و سیما بدون آنتن و برنامه مانده بود به شبکه اینترنشنال رفت! او در چند وقت اخیر با مدیران سازمان به مشکل جدی خورده بود که نمونه اش با مدیر شبکه مستند سر مستندی درباره تیم ملی بود! آخرین کار مزدک هم جهان فوتبال در شبکه آپارات بود.»

آیا مزدک میرزایی به ایران اینترنشنال پیوست؟

پیام‌های همدلانه زیادی برای مزدک میرزایی نوشته شده است. کاربری معتقد است: «اگر خبر مهاجرت مزدک میرزایی صحت داشته باشه باید به آینده‌نگریش و تصمیم درستش آفرین گفت. مزدک میرزایی قطعا جای عادل رو نمی‌گرفت بر فرض محالم که به عادل می‌رسید مگه صدا و سیما برا عادل چیکار کرد جز تحریم و تعطیلی برنامش که می‌خواست برا مزدک بکنه؟»

عده‌ای معتقدند خروج مزدک میرزایی نتیجه مدیریت علی فروغی رییس شبکه سوم سیماست. در رهمین راستا خواستار کنارگذاشتن او هستند. کاربری نوشته است: "آقای علی عسگری نتیجه مدیریت فروغی رو دیدی؟ بالاخره فشار از یه جا بیرون زد دیگه خودتون میدونید و صداوسیما و مدیر ژن خوبتون. "

کامنت‌ها و اظهار نظر‌های ظنز آمیز هم طبق معمول وجود دارد. کاربری نوشته است: «ای کاش مزدک میرزایی با خودش سرهنگ علیفر رو هم میبرد! شخصا حاضرم هزینه‌ی این اضافه بار رو هم از جیب پرداخت کنم.»

تائید رفتن مزدک میرزایی به شبکه ماهواره‌ای توسط دوستانش

آیا مزدک میرزایی به ایران اینترنشنال پیوست؟

توئیت‌های افراد نزدیک به مزدک میرزایی در رسانه‌ها و جلد چند روزنامه ورزشی نزدیک به او، نشان می‌دهد این مجری و همسرش احتمالا به لندن رسیدند تا او در شبکه ایران اینترنشنال برنامه ورزشی بسازد، به این امید که جای ۹۰ را بگیرند! به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تلاش‌های صدا و سیما برای تکذیب خبر پیوستن مزدک میرزایی به شبکه ماهواره‌ای نتیجه نداد.

درحالی که مزدک میرزایی به دوستان نزدیکش گفته بود برای سفر تفریحی با همسرش به ترکیه رفته، اما انگار اوتصمیمش برای رفتن از ایران را گرفته و بعد از مهدی رستم پور، دمین مجری سرشناس ورزشی سیما شده که سر از شبکه‌های فارسی زبان در می‌آورد. البته انیر خسروجردی گزارشگر ورزشی اخبار هم همین مسیر را در پیش گرفت، اما موفقیتی بدست نیاورد.

او البته به طور قانونی از کشور خارج شده و دوستانش می‌گویند قرار نبوده خبر منتشر شود. مزدک که هم نسل و دوست صمیمی عادل فردوسی پور، رضا جاودانی و از همه بیشتر پیمان یوسفی است، تا سال قبل برنامه فوتبال برتر را اجرا می‌کرد و آن برنامه هم سپرده شد به میثاقی. مزدک که از گزارشگران خوب سیما بود، این قدر کم به بازی گرفته می‌شد که کارش شده بود ساخت مستند‌های ورزشی.

مستند‌هایی که چند تای آخرش هم در شبکه مستند مجوز پخش نگرفتند. اتفاقی که سبب شده تا او تصمیم به رفتن بگیرد. حالا دوستان نزدیک به مزدک خبر این رفتن را تائید کرده اند. اگرچه او هنوز خودش جواب هیچ کس را نمی‌دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان