دادستان قزوین:

حل مشکلات تعاونی‌های مسکن در قزوین تسریع شود

محمد قاسمی گفت: با تشکیل کمیته ویژه باید حل مشکلات تعاونی‌های مسکن در استان قزوین با سرعت بیشتری انجام شود. تاریخ انتشار: ۰۹:۱۷ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - کد خبر: ۵۳۶۲۷۲

حل مشکلات تعاونی‌های مسکن در قزوین تسریع شودبه گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، دادستان عمومی و انقلاب قزوین در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی و منابع طبیعی که در سالن جلسات دادسرای قزوین برگزار شد، گفت: با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به رفع مشکلات تعاونی‌های مسکن که جمعیت زیادی را درگیر خود کرده اند، اقدام کنیم.

وی بیان کرد: مشکلات تعاونی جانبازان و چند تعاونی دیگر مدت‌ها است مطرح شده و به نظر می‌رسد با تشکیل کمیته ویژه باید با سرعت بیشتری به دغدغه مردم رسیدگی کنیم تا کار‌ها شتاب گیرد.

قاسمی تصریح کرد: در یکی از تعاون ها تخلف جمعی صورت گرفته و دوباره افراد متخلف کاندید هیئت مدیره شده اند که ایراد دارد، اما باید حق افرادی که در گرفتن زمین معوض دچار آسیب شده مورد رسیدگی قرار گیرد.

تشدید نظارت‌ها در حوزه سلامت، بهداشت و امنیت غذایی در راستای احیای حقوق عامه/ از الزام به استفاده از دستگاه کارت خوان در مطب‌ها و مراکز درمانی تا بازدید‌های مستمر از عطاری‌ها، باشگاه‌های ورزشی و استخر‌ها

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان