افزایش قیمت وانت کارا ۲۰۰۰ تک کابین و دو کابین توسط بهمن موتور اعلام شد

بهمن موتور با اعلام جدیدترین قیمت وانت کارا ۲۰۰۰ تک کابین و دو کابین و اعلام شرایط فروش نقدی این خودرو در مرداد ماه به نشان داده است که افزایش قیمت ها حتی گریبان سنتی ترین خودروهای تولیدی جاده مخصوص را نیز می گیرد.

افزایش قیمت وانت کارا 2000 تک کابین و دو کابین توسط بهمن موتور اعلام شد

بهمن موتور با اعلام جدیدترین قیمت وانت کارا 2000 تک کابین و دو کابین و اعلام شرایط فروش نقدی این خودرو در مرداد ماه به نشان داده است که افزایش قیمت ها حتی گریبان سنتی ترین خودروهای تولیدی جاده مخصوص را نیز می گیرد.

وانت کارا 2000 که در واقع نسخه ایرانیزه شده از وانت مزدا به حساب می آید، از معدود وانت های عرضه شده در بازار داخلی است که از تکنولوژی ای چند ده ساله سود می برد. در  طراحی بدنه خودروی مزدا کارا، تغییراتی در بخش رام اصلی شاسی، تقویت کفی و بهبود بخش‌های دیگر بدنه جهت افزایش استحکام انجام شده است.

در کابین نیز دو ایربگ جهت ارتقا سطح ایمنی سرنشینان بهره گرفته شده است. کارا از  موتور بسیار قدرتمند 2000 سی سی بهره می برد که  دارای استاندارد آلایندگی Euro4 است، شانزده سوپاپ بوده و قدرتی معادل 119 اسب بخار تولید می کند. از دیگر مزایای این خودرو می توان به افزایش ایمنی و رفاه سرنشینان، طراحی داشبورد جدید و دو عدد ایربگ اشاره نمود.

جدیدترین قیمت وانت کارا 2000 تک کابین و دو کابین ویژه مرداد 98:

قیمت وانت کارا

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان