پراید در بازار واقعی ۴۸، در بازار مجازی ۵۰ میلیون تومان!

چند ماه پیش بود که با دستور دادستانی قیمت از آگهی های خرید و فروش خودرو در سایت های اینترنتی حذف شده و به این ترتیب بازار خودرو با یک آرامش نسبی مواجه شد

چند ماه پیش بود که با دستور دادستانی قیمت از آگهی های خرید و فروش خودرو در سایت های اینترنتی حذف شده و به این ترتیب بازار خودرو با یک آرامش نسبی مواجه شد.
به نقل از ایسنا، به تازگی قیمت ها به آگهی های فروش خرید و فروش خودرو در سایتهای اینترنتی بازگشته و بسیاری از کارشناسان نسبت به تبعات منفی این اقدام هشدار داده اند.
سعید موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران ضمن انتقاد از بازگشت قیمت به آگهی های خرید و فروش خودرو در سایت های اینترنتی اظهار کرد که سایت های اینترنتی کارکرد منفی در بازار خودرو داشته و به گروه های 100 نفره دلالان و سودجویان این فرصت را می دهد تا نسبت به بازار سازی و قیمت سازی کاذب و التهاب بازار اقدام کنند.
با توجه به گفته های او به عنوان نمونه قیمت واقعی پراید 111 در بازار واقعی 48 میلیون تومان بوده ولی در برخی از آگهی های خرید و فروش قیمت این محصول 50 میلیون تومان نیز اعلام شده است.
رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران در ادامه توضیح داد که بازگشت قیمت‌ها به آگهی‌های خرید و فروش خودرو در سایت‌های اینترنتی تاثیر منفی بر ثبات قیمت‌ها داشته و آرامش بازار خودرو را بهم می زند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر