ارزان‌ترین خودرو‌های برقی در سال ۲۰۱۹ را بشناسید! (قسمت اول)

همچنین افزایش مالیاتی اخیر در ایالت کالیفرنیا علت افزایش بیشتر قیمت‌ بالای بنزین در این ایالت محسوب می‌شود.

ارزان‌ترین خودرو‌های برقی در سال 2019 را بشناسید! (قسمت اول)

قیمت بنزین در حال افزایش بوده و پیش بینی شده است که حتی بالاتر از این هم خواهد رفت.

همچنین افزایش مالیاتی اخیر در ایالت کالیفرنیا علت افزایش بیشتر قیمت‌ بالای بنزین در این ایالت محسوب می‌شود.

اکنون میانگین قیمت بنزین در این ایالت برابر با تقریباً چهار دلار به ازای هر گالن برآورد شده است.

علاوه بر این، دیگر ایالت‌ها نیز به دلیل افزایش تعداد مالکین خودرو‌های بهینه‌تر و در نتیجه پرداخت مالیات کمتر به دنبال درخواست و افزایش مالیات مربوط به بنزین هستند.

در همین حال تولید باطری در حال افزایش است،‌ تکنولوژی در حال ارتقاء بوده و قیمت باطری‌های خودرو در حال کاهش می‌باشند.

این موضوع به این معناست که خرید خودرو‌های برقی ارزان‌تر از قبل تمام خواهد شد.

علاوه بر این هزینه‌ی مالکیت خودرو‌های برقی به دلیل بازدهی بهتر، قیمت‌‌ معقول‌تر نیروی برق‌، و هزینه‌ی نگهداری ارزان‌تر به طور چشمگیری ارزان‌تر خواهد بود.

به علاوه، خودرو‌های برقی در مقایسه با اتومبیل‌های مرسوم دارای قطعات متحرک کمتری بوده و مایعات کمتری نیز برای تعویض دارند، در نتیجه صرفه جویی شما در طولانی مدت قابل توجه خواهد بود.

ما به منظور یافتن خودرو‌های برقی مجهز به باطری که قیمت آن‌ها از کمتر از 50,000 دلار آغاز می‌شود، به جست و جو در رتبه بندی‌های خود پرداخته‌ایم.

در واقع بیشتر خودرو‌های موجود در این لیست دارای قیمت خرده فروشی بین 30,000‌ تا 40,000 دلار هستند.

لازم به ذکر است که خودرو‌هایی که صرفاً از نیروی باطری استفاده می‌کنند واجد شرایط اعتبار مالیاتی فدرال 7,500 دلاری که به خودرو‌های برقی اختصاص داده شده، خواهند بود.

برخی خودرو سازان شاهد کاهش در مشمولیت اعتبار مالیاتی خود هستند و همچنین باید توجه داشت که این اعتبار‌های مالیاتی تا ابد ماندگار نخواهند بود.

بنابراین زمان مناسبی است تا خودرو‌ خود را به یک خودرو برقی تغییر داده و از این کاهش قیمت نهایت استفاده را ببرید.

با این حال برای پی بردن به این که با توجه به وضعیت مالیاتی شما آیا امکان بهره بردن از این اعتبار ممکن است یا خیر بهتر است این موضوع را با یک متخصص مالیات در میان بگذارید.

امتیازات و رتبه بندی‌های ما براساس یک مبنای همیشگی و همزمان با در دسترس قرار گرفتن اطلاعات و نتایج تحقیقات تخصصی جدید به روز رسانی می‌شوند.

به همین دلیل، امتیازات و نتایج موجود در این مطلب ممکن است دقیقاً با آنچه در نقد و بررسی مجزای هر خودرو مشاهده می‌کنید مطابقت نداشته باشند.

در صورتیکه هر یک از این خودرو‌های برقی توجه شما را به خود جلب کرد، فراموش نکنید که برای مشاهده‌ی اطلاعات جدید و وسیع‌تر مربوط به آن خودرو نقد و بررسی مربوط به آن را بررسی کنید.

در ادامه‌ی این مطلب با خلاصه‌های پرمحتوی در رابطه با انواع مختلف خودرو‌های برقی موجود در بازار امروز آشنا خواهید شد:

اسمارت 2019 EQ Fortwo

قیمت: 26,740 دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: نامشخص

مدل EQ Fortwo کمپانی اسمارت نمونه‌ای بی نقص از یک خودرو شهری به شمار می‌رود.

این خودرو به دلیل اندازه‌ی کوچک خود به راحتی قابل مانور بوده و برای پیدا کردن جای پارک مناسب برای این خودرو هیچ دردسری نخواهید داشت.

مدل Fortwo یک خودرو دیفرانسیل عقب و دو سرنشین است که در مدل‌های کوپه و کانورتیبل نیز عرضه می‌شود.

طبق محاسبات سازمان حفاظت از محیط زیست شعاع حرکتی این خودرو تنها برابر با 58 مایل بوده و از این گذشته این خودرو قادر به رانندگی در سرعت‌های بالا نیز نخواهد بود.

به همین دلیل بهتر است این خودرو برای رانندگی در محیط‌های شهری مورد استفاده قرار گیرد. باطری این خودرو می‌تواند در عرض تقریباً‌ سه ساعت و با استفاده از یک شارژر 240 ولتی، به طور کامل شارژ شود.

لازم به ذکر است که کمپانی اسمارت تولید ورژن بنزین سوز Fortwo را برای بازار آمریکا متوقف کرده و به دنبال مدل سال 2019 اسمارت EQ Fortwo، تولید این خودرو نیز ادامه نخواهد یافت.

نیسان لیف 2019

قیمت: 29,990 دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: 10 / 7٫7

نیسان لیف با فروش بیش از 400,000 کپی در سرتاسر جهان عنوان پرفروش‌ترین خودرو برقی تمام دوران‌ را به خود اختصاص داده است.

این کمپانی به منظور افزایش جذابیت این مدل، آن را برای سال 2018 مجدد به طور کامل طراحی کرده و ورژن لیف پلاس که دارای شعاع حرکتی طولانی‌تر می‌باشد را برای سال 2019 ارائه کرده است.

نیسان لیف 2019 دارای ویژگی‌هایی همچون قیمت مناسب،‌ اتاق جادار،‌ فضای حمل بار فوق العاده،‌ هندلینگ تحت کنترل، و شتابی سرزنده می‌باشد.

مدل پایه‌ی لیف دارای شعاع حرکتی 150 مایلی بوده که این رقم در مدل لیف پلاس به 226 مایل با تنها یک بار شارژ می‌رسد.

نیسان لیف به صورت پیش فرض به امکاناتی مانند ترمز اضطراری خودکار،‌ سیستم اطلاعاتی سرگرمی مجهز به یک صفحه نمایش 5 اینچی به همراه بلوتوث و رادیو ماهواره‌ای مجهز شده است.

با انتخاب مدل پلاس امکاناتی مانند روکش از جنس پارچه‌ی جیر،‌ صفحه نمایش 8 اینچی،‌ و سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد از جلو نیز به لیست امکانات پیش فرض این خودرو اضافه می‌شوند.

با این حال خودرو‌های کامپکت دیگر از اتاق‌های مجلل‌تر و امتیازات بهتری در زمینه‌ی قابلیت اطمینان برخوردار می‌باشند.

هیوندا آیونیک الکتریک 2019

قیمت: 30,315 دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫2

هیوندا آیونیک 2019 در اواسط رتبه بندی خودرو‌های هیبرید و برقی ما قرار می‌گیرد.

این خودرو با ثبت مصرف سوخت 136 MPGe یکی از بالاترین راندمان‌های سوخت در میان خودرو‌های برقی را در اختیار دارد.

با این حال شعاع رانندگی این خودرو تنها برابر با 124 مایل بوده و علاوه بر این قادر است تا در عرض چهار و نیم ساعت و با استفاده از یک شارژر 240 ولتی به طور کامل شارژ شود.

مدل آیونیک الکتریک به همراه یک گارانتی طولانی مدت روانه‌ی بازار شده و امتیازات ایمنی بالا و امتیاز بالاتر از حد متوسطی را در زمینه‌ی قابلیت اطمینان پیش بینی شده به خود اختصاص داده است.

این خودرو همچنین به امکانات پیش فرض خوش آیندی همچون یک صفحه نمایش لمسی 7 اینچی، قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو، بلوتوث، رادیو HD، رادیو ماهواره‌ای،‌ و سیستم گرمایشی در صندلی‌های جلویی مجهز می‌باشد.

هیوندا آیونیک از صندلی‌های جلویی جادار و فضای حمل بار مناسبی برخوردار است، هرچند در صندلی‌های عقب این خودرو فضای کافی برای سرنشیان بلند قد وجود ندارد.

این خودرو از شتابی چابک نیز بهره می‌برد، اما با این حال هندلینگ آن خسته کننده بوده و سواری آن نیز ناهموار خواهد بود.

هیوندا آیونیک الکتریک تنها در برخی ایالات موجود خواهد بود و از این رو بهتر است با نمایندگی فروش محلی خود تماس گرفته و از امکان خرید این خودرو در محل زندگی خود مطلع شوید.

فولکس واگن ای گلف 2019

قیمت: 31,895 دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫2

فولکس واگن ای گلف 2019 درست همانند همتای بنزین سوز خود از شتابی سرزنده و هندلینگی مناسب برخوردار می‌باشد.

در واقع این خودرو دارای پتانسیل کافی برای عبور بهتر از پیچ‌ها نسبت به مدل مرسوم گلف بوده و به دلیل مرکز گرانش پایین‌تر خود که به دلیل قرار گیری پکیج سنگین وزن باطری محقق شده، چسبندگی بهتری را به سطح جاده فراهم می‌کند.

مدل ای گلف تنها با یک بار شارژ می‌تواند مسافتی 125 مایلی را بپیماید. علاوه بر این می‌توانید با استفاده از یک ایستگاه شارژ 240 ولتی خودرو را طی تقریباً شش ساعت به طور کامل شارژ کنید.

از آنجاییکه مدل ای گلف دارای قابلیت شارژ سریع با استفاده از شارژر سریع DC می‌باشد، در صورتیکه به شارژر‌های عمومی سریع DC دسترسی دارید می‌توانید این خودرو را در عرض یک ساعت تا هشتاد درصد شارژ کنید.

قابلیت شارژ سریع در برخی از خودرو‌های برقی موجود نبوده و یا تنها به عنوان آپشن ارائه می‌شود.

فولکس واگن ای گلف دارای فضای نشیمن برای پنج سرنشین بوده و در هر دو ردیف صندلی خود از فضای فراوان برای سرنشینان بالغ برخوردار است، اگرچه احتمالاً سرنشینان بلند قامت خواستار فضای پای بیشتری در صندلی‌های ردیف عقب این خودرو خواهند بود.

این خودرو همچنین از فضای حمل بار مناسبی نیز بهره می‌برد. از امکانات از پیش تعیین شده در این خودرو کامپکت می‌توان به یک صفحه نمایش لمسی 6٫5 اینچی، قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو، و چندین قابلیت ایمنی اشاره کرد.

صفحه نمایش لمسی 9٫2 اینچی و اتاق خلبان دیجیتالی کمپانی فولکس واگن به همراه یک صفحه نمایش 12٫3 اینچی، از جمله امکانات قابل خرید این خودرو محسوب می‌شوند.

فیات 2019 500e

قیمت: 33,210 دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: 10 / 7٫2

فیات 500 2019 در تلاش برای رقابت در بخش خودرو‌های ساب کامپکت است. این خودرو در قالب تمام برقی خود دارای شعاع حرکتی 84 مایلی می‌باشد.

مدل 500e‌ از فضای نشیمن برای چهار سرنشین برخوردار می‌باشد اما با این حال صندلی‌های عقب و صندوق عقب این خودرو فاقد فضای کافی بوده و کیفیت اتاق این خودرو نیز قادر به رقابت با بیشتر رقبا نخواهد بود.

علاوه بر این، مدل 500e به نسبت امکاناتی که دریافت می‌کنید از قیمت بالایی برخوردار بوده و تنها در ایالت‌های کالیفرنیا و اورگان موجود می‌باشد.

با این وجود فیات 500e خودرو شهری مناسبی محسوب می‌شود که از طراحی بدنه و اتاق منحصر به فردی نیز بهره می‌برد.

به علاوه، این خودرو به صورت پیش فرض به امکاناتی نظیر یک سیستم اطلاعاتی سرگرمی بصری مجهز به یک صفحه نمایش لمسی 5 اینچی، دو درگاه یو اس بی، و قابلیت فرمان صوتی نیز مجهز شده است.

کیا سول 2019 EV

قیمت: 33,950 دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫8

این خودرو کامپکت به دلیل ارائه‌ی فضای سرنشین و حمل بار استثنایی، یک خودرو فوق العاده کاربردی محسوب می‌شود.

این خودرو همچنین به وسیله‌ی یکی از بهترین گارانتی‌های موجود در صنعت خودرو پوشش داده شده و از امتیازات بالایی نیز در زمینه‌ی ایمنی و قابلیت اطمینان پیش بینی شده بهره می‌برد.

از دیگر نقاط قوت این خودرو می‌توان به برخورداری از اتاقی جذاب به همراه یک سیستم اطلاعاتی سرگرمی مجهز به یک صفحه نمایش لمسی 8 اینچی با کاربری آسان و قابلیت پشتیبانی از اتصال تلفن‌های همراه هوشمند اشاره کرد.

طبق محاسبات سازمان حفاظت از محیط زیست شعاع حرکتی کیا سول EV برابر با 111 مایل برآورد شده است.

این خودرو همانند بیشتر اتومبیل‌های برقی گشتاور اولیه‌ی‌ چشمگیری را ارائه می‌دهد. اما با این وجود شتاب کلی این خودرو فاقد قدرت کافی می‌باشد.

کیا سول EV از سواری نرمی نیز بهره برده و با توجه به ظاهر جعبه شکل و همچنین ارتفاع سواری بالای آن، خودروی نسبتاً‌ چابکی نیز محسوب می‌شود.

با این حال این خودرو تنها در تعدادی از بازار‌ها موجود بوده و در نتیجه بهتر است این موضوع را از طریق نمایندگی محلی خود مورد بررسی قرار دهید. کمپانی کیا مدل سول را برای سال 2020 مجدداً به طور کامل طراحی کرده است.

مدل کیا سول EV 2020 پیش از این نیز روانه‌ی برخی از بازار‌های جهانی شده و قرار است در سال آینده نیز به سواحل آمریکای شمالی برسد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان