رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با میزان خبر داد

بررسی و رفع مشکلات ۴ شرکت تولیدی در ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی ضمن تاکید بر حمایت از رونق تولید از بررسی مشکلات چند شرکت تولیدی اعم از شرکت تولیدی و طراحی الکتروایمن طرح، شرکت شیرین نشاط آذربایجان، شرکت اطلاعات پردازان و گاوداری شیری واقع در شهرستان خوی خبر داد

بررسی مشکلات شرکت تولیدی و طراحی الکترو ایمن طرح و شرکت شیرین نشاط آذربایجان در خویگروسی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، ضمن تاکید بر حمایت از رونق تولید از بررسی مشکلات چند شرکت تولیدی اعم از شرکت تولیدی و طراحی الکترو ایمن طرح، شرکت شیرین نشاط آذربایجان، شرکت اطلاعات پردازان و گاوداری شیری واقع در شهرستان خوی خبر داد.

وی گفت: مقرر شد که در روز‌های آتی اقدامات عملی توسط طرفین اجرا شود و واحد‌های تولیدی، کار و فعالیت اقتصادی خود را به تدریج شروع کنند.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی ضمن اشاره به اهمیت کار ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بیان داشت: در این ستاد سعی خواهد شد از تمامی ظرفیت‌ها به بهترین شکل بهره برداری شود.

گروسی گفت: هدف از تشکیل جلسات ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی رفع مشکلات تولیدکنندگان است که در موارد خاص با توجه به موضوعات ورود پیدا می‌کند تا اختلافات را بررسی و مشکلات را رفع نماید.

بیشتر بخوانید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان