مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران در گفت‌وگو با میزان خبر داد

غرق شدن سه کارمند آموزش و پرورش در پی عدم آشنایی با فنون شنا

مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران از غرق شدن سه کارمند آموزش و پرورش در دریای رامسر خبر داد و گفت: این افراد صبح امروز به علت عدم آشنایی با فنون شنا در منطقه خارج از طرح دریا غرق شدند. تاریخ انتشار: ۱۵:۱۷ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - کد خبر: ۵۳۸۲۸۵

علی عباسی، مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از غرق شدن سه کارمند آموزش و پرورش در دریای رامسر خبر داد و بیان کرد: سه کارمند آموزش و پرورش به نام‌های مجید کریمی از بجنورد، سعید امیرلو از همدان و فرزاد نوروزی از قزوین که برای همراهی دانش آموزان جهت شرکت در اردوی دانش آموزی به اردوگاه شهید چمران رامسر آمده بودند صبح امروز به علت عدم آشنایی با فنون شنا در منطقه خارج از طرح دریا غرق شدند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران در ادامه اظهار کرد: شنا در خارج از طرح‌های دریا بدون در نظر گرفتن عمق و وسعت آن، عدم آشنایی با فنون شنا، عدم آگاهی از تفاوت شنا از دریا و استخر از دلایل بروز حادثه برای گردشگران است.

وی با بیان اینکه غرق شدگی یکی از علل مرگ و میر غیرعمدی است که می‌تواند قابل پیشگیری باشد خاطرنشان کرد: با انجام اقداماتی همچون حصارکشی استخرها، عدم شنا در اماکنی که امکان کمک رسانی نیست، داشتن همراه در حین شنا، عدم شنا توسط افرادی که بدلیل بیماری منع برای شنا دارند، می‌تواند از بروز غرق شدگی در حین شنا کردن بکاهد.

عباسی در پایان به افرادی که قصد شنا در دریا را دارند توصیه کرد: حتماً از طرح‌های سالم سازی دریا که غریق نجات در آن‌ها حضور دارند استفاده کنند.
 
بیشتر بخوانید:
 
 
 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان