پوشش زنده دیجیاتو: مراسم رونمایی از گلکسی نوت ۱۰

سامسونگ مدتهاست که بیشترین سهم از بازار موبایل جهانی را در اختیار دارد و در کشورمان هم پرفروش ترین برند محسوب می شود. این شرکت هر سال دو سری پرچمدار معرفی می کند و حالا زمان رونمایی از خانواده گلکسی نوت ۱۰ رسیده است.

پوشش زنده دیجیاتو: مراسم رونمایی از گلکسی نوت 10

سامسونگ مدتهاست که بیشترین سهم از بازار موبایل جهانی را در اختیار دارد و در کشورمان هم پرفروش ترین برند محسوب می شود. این شرکت هر سال دو سری پرچمدار معرفی می کند و حالا زمان رونمایی از خانواده گلکسی نوت 10 رسیده است.

مثل همیشه، امسال هم تقریباً تمام ویژگی های خانواده گلکسی نوت 10 را می دانیم. سامسونگ تا چند ساعت دیگر از گلکسی نوت 10، نوت 10 پلاس و نوت 10 5G رونمایی خواهد کرد. این سه گوشی با ترکیبی از جدیدترین امکانات نرم افزاری و سخت افزاری روز، دنیای موبایل را یک گام دیگر به جلو می رانند. نسل جدید قلم اس پن هم این تجربه هیجان انگیز را کامل می کند. انتظارات از رویداد معرفی گلکسی نوت 10 را می توانید از این لینک مطالعه کنید.

نیم ساعت بعد از نیمه شب، یعنی رأس ساعت 00:30 بامداد پنجشنبه با دیجیاتو همراه باشید تا مراسم رونمایی از خانواده گلکسی نوت 10 را به شکل زنده از دیجیاتو تماشا کنیم و ببینیم که سامسونگ این بار چه محصولاتی را به دنیای موبایل هدیه می دهد. در این برنامه «مانی قاسمی» سردبیر دیجیاتو و «امیر مستکین» دبیر ارشد دیجیاتو با شما همراه خواهند بود. پوشش زنده این مراسم از طریق کانال آپارات دیجیاتو انجام می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر