لپ‌تاپ Galaxy Book S معرفی شد؛ پردازنده اسنپدراگون و قیمت هزار دلاری

رونمایی از گلکسی نوت ۱۰، تنها خبر جذاب رویداد Galaxy Unpacked بامداد امروز نبود. غول کره‌ای دقایقی پیش از لپ‌تاپ جدید Galaxy Book S پرده‌ برداشت که یک لپ‌تاپ نازک و سبک‌وزن ویندوزی است که به پردازنده اسنپدراگون مجهز شده و برای رقابت مستقیم با لپ‌تاپ‌های مک‌بوک ایر اپل روانه بازار ‌می‌گردد.

لپ‌تاپ Galaxy Book S معرفی شد؛ پردازنده اسنپدراگون و قیمت هزار دلاری

رونمایی از گلکسی نوت 10، تنها خبر جذاب رویداد Galaxy Unpacked بامداد امروز نبود. غول کره‌ای دقایقی پیش از لپ‌تاپ جدید Galaxy Book S پرده‌ برداشت که یک لپ‌تاپ نازک و سبک‌وزن ویندوزی است که به پردازنده اسنپدراگون مجهز شده و برای رقابت مستقیم با لپ‌تاپ‌های مک‌بوک ایر اپل روانه بازار ‌می‌گردد.

گلکسی بوک اس دارای یک نمایشگر 13 اینچی است که از چیپ اسنپدراگون 8cx کمپانی کوالکام به عنوان قلب تپنده بهره می‌برد؛ پردازنده‌ای که سال گذشته با هدف ارائه قدرتی فراتر از پردازنده‌های این شرکت که از موبایل به پی سی مهاجرت کرده بودند، معرفی شده بود.

یقینا یکی از برجسته‌ترین خصوصیات این لپ‌تاپ، طراحی نازک و بدنه خوش‌تراش آن است اما خصوصیت دیگری هم هست که توجهات را به سوی خود جلب می‌کند. باتری گلکسی بوت اس نسبت به ابعاد این دستگاه، عمر بسیار خوبی دارد به طوری که سامسونگ ادعا می‌کند که با یک بار شارژ می‌توانید به میزان 23 ساعت از آن استفاده کنید. البته برای تأیید صحت و سقم این ادعا باید منتظر عرضه لپ‌تاپ به بازار و نتایج تست‌های بنچمارک بمانیم.

مستر بلیط

سامسونگ به غیر از موارد فوق، اعلام کرد که گلکسی بوک اس با قیمت پایه 999 دلار و در ماه سپتامبر (مهر ماه) سال جاری روانه بازار خواهد شد. با این وجود جزئیات فنی بیشتری در اختیار حضار شرکت‌کننده در رویداد قرار نداد. به محض دریافت جزئیات بیشتر شما را در جریان خواهیم گذاشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر