ارزان‌ترین خودرو‌های برقی در سال ۲۰۱۹ را بشناسید! (قسمت دوم)

همچنین افزایش مالیاتی اخیر در ایالت کالیفرنیا علت افزایش بیشتر قیمت‌ بالای بنزین در این ایالت محسوب می‌شود.

ارزان‌ترین خودرو‌های برقی در سال 2019 را بشناسید! (قسمت دوم)

قیمت بنزین در حال افزایش بوده و پیش بینی شده است که حتی بالاتر از این هم خواهد رفت.

همچنین افزایش مالیاتی اخیر در ایالت کالیفرنیا علت افزایش بیشتر قیمت‌ بالای بنزین در این ایالت محسوب می‌شود.

اکنون میانگین قیمت بنزین در این ایالت برابر با تقریباً چهار دلار به ازای هر گالن برآورد شده است.

علاوه بر این، دیگر ایالت‌ها نیز به دلیل افزایش تعداد مالکین خودرو‌های بهینه‌تر و در نتیجه پرداخت مالیات کمتر به دنبال درخواست و افزایش مالیات مربوط به بنزین هستند.

در همین حال تولید باطری در حال افزایش است،‌ تکنولوژی در حال ارتقاء بوده و قیمت باطری‌های خودرو در حال کاهش می‌باشند.

این موضوع به این معناست که خرید خودرو‌های برقی ارزان‌تر از قبل تمام خواهد شد.

علاوه بر این هزینه‌ی مالکیت خودرو‌های برقی به دلیل بازدهی بهتر، قیمت‌‌ معقول‌تر نیروی برق‌، و هزینه‌ی نگهداری ارزان‌تر به طور چشمگیری ارزان‌تر خواهد بود.

به علاوه، خودرو‌های برقی در مقایسه با اتومبیل‌های مرسوم دارای قطعات متحرک کمتری بوده و مایعات کمتری نیز برای تعویض دارند، در نتیجه صرفه جویی شما در طولانی مدت قابل توجه خواهد بود.

ما به منظور یافتن خودرو‌های برقی مجهز به باطری که قیمت آن‌ها از کمتر از 50,000 دلار آغاز می‌شود، به جست و جو در رتبه بندی‌های خود پرداخته‌ایم.

در واقع بیشتر خودرو‌های موجود در این لیست دارای قیمت خرده فروشی بین 30,000‌ تا 40,000 دلار هستند.

لازم به ذکر است که خودرو‌هایی که صرفاً از نیروی باطری استفاده می‌کنند واجد شرایط اعتبار مالیاتی فدرال 7,500 دلاری که به خودرو‌های برقی اختصاص داده شده، خواهند بود.

برخی خودرو سازان شاهد کاهش در مشمولیت اعتبار مالیاتی خود هستند و همچنین باید توجه داشت که این اعتبار‌های مالیاتی تا ابد ماندگار نخواهند بود.

بنابراین زمان مناسبی است تا خودرو‌ خود را به یک خودرو برقی تغییر داده و از این کاهش قیمت نهایت استفاده را ببرید.

با این حال برای پی بردن به این که با توجه به وضعیت مالیاتی شما آیا امکان بهره بردن از این اعتبار ممکن است یا خیر بهتر است این موضوع را با یک متخصص مالیات در میان بگذارید.

امتیازات و رتبه بندی‌های ما براساس یک مبنای همیشگی و همزمان با در دسترس قرار گرفتن اطلاعات و نتایج تحقیقات تخصصی جدید به روز رسانی می‌شوند.

به همین دلیل، امتیازات و نتایج موجود در این مطلب ممکن است دقیقاً با آنچه در نقد و بررسی مجزای هر خودرو مشاهده می‌کنید مطابقت نداشته باشند.

در صورتیکه هر یک از این خودرو‌های برقی توجه شما را به خود جلب کرد، فراموش نکنید که برای مشاهده‌ی اطلاعات جدید و وسیع‌تر مربوط به آن خودرو نقد و بررسی مربوط به آن را بررسی کنید.

در ادامه‌ی این مطلب با خلاصه‌های پرمحتوی در رابطه با انواع مختلف خودرو‌های برقی موجود در بازار امروز آشنا خواهید شد:

تسلا مدل 2019 3

قیمت: 35,400 دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫9

مدل 2019 3 کمپانی تسلا در حال حاضر پرفروش‌ترین خودرو برقی در بازار آمریکا به شمار رفته و اولین اتومبیل برقی محسوب می‌شود که موفق به شکست بسیاری از رقبای بنزین سوز خود شده است.

این خودرو در کنار خودرو‌هایی همچون آئودی A4، آئودی A5، و جنسیس G70، جایگاه برتر رتبه بندی رقابتی خودرو‌های سایز کوچک لوکس ما را به خود اختصاص داده است.

مدل 3 از ویژگی‌هایی همچون شتاب فوق العاده، هندلینگ تنومند، بازدهی چشمگیر، و شعاع حرکتی گسترده‌ برخوردار می‌باشد.

این خودرو همچنین از اتاقی مدرن و زیبا به همراه فضای نشیمن جادار برای پنج سرنشین و فضای حمل بار فراوان بهره می‌برد.

مدل 3 موفق به کسب امتیازات بالایی در آزمایشات تصادف شده و تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای همچون صفحه نمایش لمسی 15 اینچی، قابلیت به روز رسانی نرم افزار به صورت از راه دور، وای فای هات اسپات، دوربین داشبورد پیش ساخته شده، سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد از جناحین، سیستم نظارت بر نقطه کور، ترمز اضطراری خودکار، و دوربین‌های و سنسور‌ها در چهار طرف خودرو را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

این خودرو همچنین به صورت پیش فرض از یک حالت نگهبانی یا Sentry نیز برخوردار بوده که به نظارت و ضبط ویدیو از محیط پیرامون خودرو می‌پردازد.

در وبسایت کمپانی تسلا ارزان قیمت‌ترین نسخه از مدل 3 مدل Standard Range Plus است که از شعاع حرکتی 240 مایلی و قیمتی برابر با 39,900 دلار برخوردار می‌باشد.

با این وجود امکان تماس با یکی از فروشگاه‌های این برند جهت سفارش مدل Standard Range با قیمت 35,400 دلار و شعاع حرکتی 220 مایلی نیز وجود دارد.

اما در صورتیکه به دنبال شعاع حرکتی بیشتری هستند، کمپانی تسلا ورژن Long Range مجهز به موتور دوگانه و سیستم رانندگی دو دیفرانسیل را با شعاع حرکتی 310 مایلی و شروع قیمت 49,900 دلاری را به شما پیشنهاد می‌کند.

تمامی خودرو‌های کمپانی تسلا را می‌توان در ایستگاه‌های سوپر شارژر اختصاصی این برند که تا چند صد مایل شعاع حرکتی را در حدود 30 دقیقه ارائه می‌دهند، شارژ کرد.

لازم به ذکر است که اعتبار مالیاتی فدرال مربوط به اتومبیل‌های برقی این خودرو ساز تا 1,875 دلار کاهش یافته و این اعتبار تنها تا سی و یکم ماه دسامبر 2019 قابل دسترس خواهد بود.

شورولت بولت 2019

قیمت: 36,620 دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫3

شورولت بولت 2019 در مقایسه با بیشتر اتومبیل‌های برقی موجود در بازار خودرو امروز شعاع حرکتی طولانی‌تری را ارائه می‌دهد.

چرا که این خودرو قادر است تا تنها با یک بار شارژ مسافتی 238 مایلی را بپیماید. علاوه بر این، موتور برقی این خودرو نیز پرفورمنسی مثال زدنی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

با خرید این خودرو از 200 اسب بخار قدرت، 266 پوند فوت گشتاور، و صفر تا صد تقریباً شش ثانیه‌ای لذت خواهید برد.

شما می‌توانید با استفاده از یک شارژر 240 ولتی مجموعه‌ی باطری این خودرو را در تقریباً نُه ساعت به طور کامل شارژ کنید.

برای شارژ سریع و بهره مند شدن از شارژر سریع DC باید معادل 750 دلار هزینه کنید اما از آنجاییکه امکان اضافه کردن 90 مایل شعاع حرکتی در تنها سی دقیقه ممکن می‌شود، این شارژر ارزش هزینه کردن را خواهد داشت.

شورولت بولت از اتاقی جادار و فضای حمل بار فراوانی نیز بهره می‌برد.

این خودرو از اتاقی با ظاهر مدرن برخوردار است اما با این حال این اتاق به خوبی بسیاری از رقبای موجود در این کلاس خودرو نیست و پشتی‌های به کار رفته در صندلی‌ها نیز از ضخامت لازم برخوردار نمی‌باشند.

از جمله امکانات از پیش تعیین شده در این خودرو می‌توان به یک صفحه نمایش لمسی 10٫2 اینچی، قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو، وای فای هات اسپات، دو درگاه یو اس بی، و رادیو ماهواره‌ای اشاره کرد.

کمپانی جنرال موتورز در زمینه‌ی اعتبار مالیاتی فدرال مربوط به خودرو‌های برقی وارد دوره‌ی توقف شده است و در نتیجه تا تاریخ یکم ماه اکتبر و تا سقف 3,750 دلار مشمول اعتبار مالیاتی خواهید شد.

پس از تاریخ ذکر شده این اعتبار به 1,875 دلار رسیده و در نهایت به طور کامل متوقف خواهد شد.

هوندا کلاریتی الکتریک 2019

صرفاً جهت اجاره

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: 10 / 7٫9

قیمت خرده فروشی در نظر گرفته شده برای هوندا کلاریتی الکتریک 2019 از کمتر از 37,000 دلار آغاز می‌شود، اگرچه این قیمت دیگر به این خودرو اختصاص ندارد.

در عوض این خودرو به عنوان یک اتومبیل اجاره‌ای و با هزینه‌ی ماهیانه 199 دلار در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

اجاره‌ی این خودرو تنها در نمایندگی‌های فروش برگزیده‌ی کمپانی هوندا در ایالت‌های کالیفرنیا و اُرِگان ممکن خواهد بود.

از این گذشته، اعتبار مالیاتی فدرال مربوط به خودرو‌های برقی و اعتبارات ایالتی دیگر در نحوه‌ی قیمت‌ گذاری مبلغ اجاره‌ی این خودرو تاثیر داده شده‌اند.

هوندا کلاریتی الکتریک تنها دارای 89 مایل شعاع حرکتی است که همین موضوع مالکیت این خودرو را به امری دشوار تبدیل می‌کند، هر چند می‌توان از این خودرو در رفت و آمد‌های کوتاه و یا در صورتیکه محل زندگی شما از زیرساخت‌های فراوان جهت شارژ خودرو برخوردار است، استفاده کرد.

علاوه بر این، هوندا کلاریتی با وجود اینکه در شهر خودرویی سر زنده به نظر می‌رسد اما در سرعت‌‌های بالا کمی به مشکل برخورده و چندان چابک نمی‌باشد.

مدل کلاریتی الکتریک از اتاقی به ظاهر لوکس به همراه صندلی‌های راحت برخوردار بوده و به نسبت یک خودرو سایز متوسط از فضای حمل بار بالاتر از حد متوسطی نیز بهره می‌برد.

این خودرو به صورت پیش فرض به امکاناتی همچون صفحه نمایش لمسی 8 اینچی به همراه قابلیت ادغام اپلیکیشن تلفن همراه هوشمند و مجموعه‌ی کاملی از تکنولوژی‌های کمک راننده‌ی پیشرفته مجهز شده است.

با این حال سیستم اطلاعاتی سرگرمی به کار رفته در این خودرو فاقد کنترل‌های فیزیکی بوده و در نتیجه کار کردن با این سیستم خسته کننده خواهد بود.

هیوندا کونا الکتریک 2019

قیمت: 36,950 دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫5

هیوندا کونا به عنوان خودرو جدید کمپانی هیوندا در سال 2018 به بازار عرضه شد و از آن زمان تا کنون در جایگاه برتر رتبه بندی شاسی بلند‌های ساب کامپکت ما قرار گرفته است.

این خودرو از ویژگی‌هایی مانند هندلینگ چابک، امتیازات ایمنی بسیار خوب، و اتاقی لوکس و با کیفیت که دارای صندلی‌های جادار در هر دو ردیف خود می‌باشد، برخوردار است.

هیوندا کونا همچنین دارای فضای حمل بار مناسبی در قسمت پشت صندلی‌های عقب خود می‌باشد.

علاوه بر این، مدل کونا در زمینه‌ی قابلیت اطمینان پیش بینی شده امتیازاتی بالاتر از حد متوسط را به خود اختصاص داده و به همراه یکی از طولانی‌ترین گارانتی‌های موجود در صنعت اتومبیل عرضه می‌شود.

کمپانی هیوندا در اوایل سال 2019 از ورژن تمام برقی کونا رونمایی کرد. با این وجود این خودرو تنها در چندین ایالت خاص قابل دسترس خواهد بود.

هیوندا کونا الکتریک 2019 با ارائه‌ی 258 مایل شعاع حرکتی به استثناء مدل‌های گران قیمت‌تر کمپانی تسلا، یکی از بهترین‌ها در میان اتومبیل‌های الکتریکی مجهز به باطری محسوب می‌شود.

این خودرو همچنین به صورت پیش فرض به همراه قابلیت شارژ سریع DC عرضه می‌شود.

هیوندا کونا الکتریک به همراه لیست جذابی از امکانات پیش فرضی همچون سیستم ارتباطی مجهز به یک صفحه نمایش لمسی 7 اینچی واکنشی به همراه بلوتوث، دو درگاه یو اس بی، قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو، سیستم کمک به حفظ خودرو در مسیر، سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد از جلو، سیستم نظارت بر توجه راننده، و کروز کنترل منطبق شونده در اختیار مشتریان این خودرو ساز کره‌‌ای قرار خواهد گرفت.

کیا نیرو EV 2019

قیمت: 38,500 دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫2

مدل نیرو کمپانی کیا در سال 2017 توسط این خودرو ساز معرفی شد. این شاسی بلند به لطف فضای حمل بار فراوان، گارانتی طولانی مدت، و امتیازات فوق العاده‌ی آن در زمینه‌ی قابلیت اطمینان و ایمنی انتخابی مطمئن در نظر گرفته می‌شود.

از این گذشته این خودرو از ویژگی‌هایی مانند هندلینگ مطمئن، سواری نرم، و اتاقی جادار و باکیفیت به همراه فضای مناسب برای سرنشینان بالغ در ردیف دوم صندلی نیز بهره می‌برد.

کمپانی کیا در سال 2019 یک نسخه‌ی تمام برقی را به مدل نیرو اضافه کرد که این ورژن تنها در تعداد و بازار‌های محدود قابل دسترس خواهد بود.

کیا نیرو EV دارای 239 مایل شعاع حرکتی بوده و به صورت پیش فرض به همراه یک شارژر سریع DC عرضه می‌شود که امکان شارژ باطری تا هشتاد درصد را در عرض نیم ساعت زمان فراهم می‌کند.

یک سیستم شارژ خانگی 240 ولتی در کمتر از 10 ساعت نیرو EV را به طور کامل شارژ خواهد کرد.

از جمله امکانات پیش فرض موجود در این خودرو می‌توان به یک صفحه نمایش لمسی 7 اینچی بصری، قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو، و امکانات ایمنی فعالی همچون سیستم کمک به حفظ خودرو در مسیر، سیستم کمک به دنبال کردن مسیر، سیستم نظارت بر نقطه کور، سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد به هنگام حرکت رو به عقب، سیستم ترمز اضطراری خودکار، سیستم تشخیص عابرین پیاده، و کروز کنترل منطبق شونده اشاره کرد.

2019 BMW i3

قیمت: 44,450 دلار

امتیاز کل وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫0

زمانیکه صحبت از اتومبیل‌های برقی به میان می‌آید مدل 2019 BMW i3 یکی دیگر از خودرو‌های منحصر به فرد این بخش محسوب می‌گردد.

مدل i3 در مقایسه با بیشتر خودروهای برقی موجود در بازار بسیار گران قیمت‌تر بوده و با این وجود تنها قادر به ارائه‌ی 153 مایل شعاع حرکتی است.

شما می‌توانید با اضافه کردن یک موتور بنزین سوز، شعاع حرکتی کلی این خودرو را به 200 مایل افزایش دهید اما با این کار شعاع حرکتی تمام برقی این خودرو به تنها 126 مایل کاهش خواهد یافت.

علاوه بر این در ازای اضافه کردن این موتور بنزین سوز کوچک باید مبلغی در حدود 4,000 دلار بپردازید.

مدل i3 حتی با وجود استفاده از یک موتور افزایش دهنده‌ی شعاع حرکتی نیز قادر به پیمایش مسافتی یکسان با برخی از رقبای خود نیست و علاوه بر این به جای راندن یک خودرو تمام برقی حقیقی صاحب گونه‌ای از یک خودرو هیبرید پلاگین خواهید بود.

به علاوه، این افزایش دهنده‌ی شعاع حرکتی قادر به فراهم ساختن پرفورمنس لازم برای بیشتر موقعیت‌های رانندگی روزمره نخواهد بود.

این موتور در عوض به عنوان فاکتور اطمینان برای رفع نگرانی مرتبط با شعاع حرکتی عمل می‌کند.

مدل i3 از ویژگی‌هایی همچون کیفیت ساخت مطمئن، شتاب اولیه‌ی چابک،‌ و امتیازات مناسب در زمینه‌ی ایمنی و قابلیت اطمینان بهره می‌برد.

این خودرو به راحتی چهار سرنشین را در خود جای داده و به نسبت یک خودرو سایز کوچک لوکس دارای فضای حمل بار فراوانی نیز می‌باشد.

مدل i3 به صورت پیش فرض به امکاناتی مانند صفحه نمایش لمسی 6٫5 اینچی، قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی، سیستم گرمایشی در صندلی‌های جلویی، برف پاک کن‌های حساس به باران، و آینه‌ بغل‌های مجهز به قابلیت جمع شدن و سیستم گرمایشی مجهز شده است.

در کنار این خودرو مدل BMW i3s نیز برای خرید موجود بوده و با شروع قیمت 47,650 دلار عرضه می‌گردد.

این خودرو قدرت بیشتر و یک سوسپانسیون اسپورت را در کنار طراحی بدنه‌ی به روز شده در اختیار شما قرار خواهد داد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان