رونمایی خانم بازیگر از حلقه ازدواج اش +عکس

فرارو: سوگل طهماسبی بازیگر جوان سینمای کشورمان با انتشار استوری حلقه‌های در دست عروس و داماد در حرم امام رضا (ع) در صحفه شخصی اش از ازدواج خود خبر داد.

گویا سوگل طهماسبی بازیگر کشورمان به جرگه هنرمندان متاهل پیوسته است. سوگل طهماسبی با سریال‌های کیمیا و برادر به اوج شهرت رسید از سن 12 سالگی فعالیت هنری را با مهاجرت به تهران آغاز کرد و به قول خودش برای جایگاه فعلی اش در بازیگری تلاش‌های بسیاری کرده است. عکس‌های از مراسم ازدواج سوگل طهماسبی نیز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.



رونمایی خانم بازیگر از حلقه ازدواج اش +عکسسوگل طهماسبی و یک تصمیم سخت
سوگل طهماسبی بازیگری را از سن 8 سالگی و از تئاتر شروع کرد، در 14 سالگی برنده بهترین بازیگر جشنواره استانی در اهواز شد که کیانوش عیاری کارگردان مشهور داور این جشنواره بود. به دعوت کیانوش عیاری برای بازی در سریال روزگار قریب در 16 سالگی به تهران رفت، بعد از بازی در چند سکانس این مجموعه بلافاصله در سریال یوسف پیامبر هم بازی کرد.


رونمایی خانم بازیگر از حلقه ازدواج اش +عکس

رونمایی خانم بازیگر از حلقه ازدواج اش +عکس

سوگل طهماسبی درباره زندگی‌اش می‌گوید: "تن‌ها پانزده سال داشتم که تصمیم گرفتم برای زندگی از اهواز به تهران بیایم. درواقع مهاجرت به تهران شاید بزرگ‌ترین تصمیم زندگی‌ام بود. سال‌های اول در خانه خواهرم زندگی کردم و بعد از قبول شدن در کنکور و شروع دوران دانشجویی مستقل شدم تا اینکه پس از فوت پدرم، مادرم هم به تهران آمد و حالا با هم زندگی می‌کنیم. "



رونمایی خانم بازیگر از حلقه ازدواج اش +عکسسوگل طهماسبی درباره سختی‌های زندگی‌اش گفت: "سال‌های اول ورودم به تهران با اینکه سن کمی داشتم، اما همه مسوولیت و بار زندگی و تصمیم‌گیری‌هایم بر دوش خودم بود. خواهرم از رشته تحصیلی من که گرافیک بود و دنیای بازیگری چندان سررشته‌ای نداشت و نمی‌توانست مرا راهنمایی کند. درواقع تا قبل از اینکه تنها و مستقل زندگی کنم هم با این شیوه از زندگی و سختی‌های آن آشنا بودم. اما خب، بالاخره زندگی مستقل به خاطر تنهایی سخت بود و من این سختی را چند سال تحمل کردم و خوشحالم الان مادرم کنارم است. "

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان