عضو کمیسیون امنیت ملی در گفتگو با اقتصادآنلاین تاکید کرد؛

آمریکا محکوم به شکست در برابر آدریان دریاست/ ایالات متحده از بریتانیا درس بگیرد

اقتصادآنلاین - مریم علیزاده؛ خبرها حاکی از آن است که سوپر نفتکش آدریان دریا درحال ترک سواحل جبل الطارق است. اما آمریکا درحال تلاش است تا در آخرین لحظات بازهم مانع از رفع توقیف این نفتکش شود. رای دیروز دادگاه آمریکایی در کالیفرنیا یکی از نمونه های این کارشکنی بازر و عدم پذیرش شکست از سوی ایالات متحده آمریکا است.

در این رابطه سید حسین نقوی حسینی به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: ما در طول چهل سال گذشته مکررا با دسیسه ها و کینه توزی های آمریکا مواجه بودیم اما هرگاه مقاومت و تدبیر داشتیم پیروز شدیم. در این صحنه نیز تاکنون به جهانیان نشان دادیم که جمهوری اسلامی مقتدرانه به تمام فعالیت های بین المللی خود ادامه می دهد و هیچ کشوری از جمله امریکا و انگلیس توان متوقف کردن ایران را ندارند.

وی در ادامه افزود: بهانه های واهی دادگاه آمریکایی هیچ وجه قانونی نداشته و کاملا واضح است که صرفا برای کینه توزی و نشان دادن قلدری به این رای دادن های مضحک روی آورده اند.

نقوی حسینی همچنین گفت: آمریکا باید توجه داشته باشد که اگر بخواهد به کارشکنی ها خود در خصوص رفع توقیف این نفتکش ادامه دهد، به سرنوشتی همچون بریتانیا دچار خواهد شد که درس عبرتی برای همگان باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان