جدیدترین مانیتور گیمینگ Alienware با قیمت ۴ هزار دلار رونمایی شد

شرکت Alienware از جدیدترین مانیتور گیمینگ خود رونمایی کرد. این مانیتور ۵۵ اینچی از رزولوشن ۴K پشتیبانی کرده و از پنل OLED ساخت شرکت دِل با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز بهره می برد.

جدیدترین مانیتور گیمینگ Alienware با قیمت 4 هزار دلار رونمایی شد

شرکت Alienware از جدیدترین مانیتور گیمینگ خود رونمایی کرد. این مانیتور 55 اینچی از رزولوشن 4K پشتیبانی کرده و از پنل OLED ساخت شرکت دِل با نرخ رفرش 120 هرتز بهره می برد.

قبلا نمایشگرهای گیمینگ بزرگی را از شرکت هایی همچون HP، ایسر و ایسوس دیده بودیم؛ ولی هیچ کدام از آنها پنل OLED نداشتند. حالا Alienware می خواهد با مانیتور جدیدش نظر گیمرهای بیشتری را به سمت خود جلب کند.

حاشیه های نمایشگر گیمینگ 55 اینچی Alienware بسیار باریک طراحی شده. این نمایشگر از تکنولوژی FreeSync شرکت AMD برای کاهش پارگی تصاویر (Screen Tearing) بهره برده و زمان پاسخگویی آن تنها 0.5 میلی ثانیه است.

نمایشگر مذکور دارای یک پورت DisplayPort 1.2، سه پورت HDMI 2.0، چهار درگاه USB، جک هدفون و خروجی SPDIF است. البته نبود درگاه HDMI 1.2 بسیاری از گیمرهایی که دوست دارند ویدیوهای 4K را با نرخ رفرش 120 هرتز تماشا کنند نا امید می کند. این نمایشگر با یک ریموت کنترل به بازار عرضه می شود.

پایه این نمایشگر از استاندارد VESA پشتیبانی می کند؛ بنابراین گیمر می تواند از پایه ای که همراه این نمایشگر عرضه می شود استفاده کرد یا از پایه های دیگر استفاده کند. همچنین می توان آن را روی دیوار هم نصب کرد.

روز به روز به تعداد بازی هایی که از HDR پشتیبانی می کنند بیشتر می شود ولی دل تصمیم گرفته پشتیبانی از HDR را در این مانیتور قرار ندهد؛ این یعنی این نمایشگر چندمنظوره نیست و احتمالا نمی توان از آن هم به عنوان تلویزیون و هم نمایشگر بازی استفاده کرد.

مرز بین مانیتورها و تلویزیون ها روز به روز باریک تر می شود ولی همچنان با یک نمایشگر چندمنظوره کامل که هم مخصوص گیمینگ باشد و هم برای فیلم دیدن فاصله داریم. گزینه ایده آل می تواند یک نمایشگر 65 اینچی 4K با پنل OLED با نرخ رفرش 120 هرتز یا بیشتر، با قابلیت پشتیبانی از +HDR10 و دالبی ویژن، دارای درگاه های HDMI 2.1 و DisplayPort 2.0 و نهایتا هر دو ویژگی G-Sync و FreeSync باشد.

مانیتور 55 اینچی گیمینگ Alienware قرار است در تاریخ 30 سپتامبر (8 مهر) به قیمت 4 هزار دلار به بازار عرضه شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان