ال‌جی از مانیتور گیمینگ UltraGear نسخه League of Legends رونمایی کرد

ال‌جی الکترونیکس (LG) نسخه‌ای محدود از مانیتورهای OLED گیمینگ UltraGear (مدل ۲۷GR۹۵QL) را برای طرفداران لیگ افسانه‌ها (League of Legends) عرضه می‌کند

ال‌جی از مانیتور گیمینگ UltraGear نسخه League of Legends رونمایی کرد

ال‌جی الکترونیکس (LG) نسخه‌ای محدود از مانیتورهای OLED گیمینگ UltraGear (مدل 27GR95QL) را برای طرفداران لیگ افسانه‌ها (League of Legends) عرضه می‌کند. علاوه بر اینکه این صفحه‌نمایش 27 اینچی اوال‌ای‌دی پر جنب‌وجوش نرخ تازه‌سازی سریع 240 هرتز را دارد، دارای طرح‌ها و نمادهای متمایزی با مضمون لیگ افسانه‌ها است که در منوهای بیرونی و داخلی آن اعمال شده‌اند و با بازخوردهای ارزشمند از سوی گیمرهای لیگ افسانه‌ها توسعه داده شدند. همان‌طور که از یک محصول اولتراگیر انتظار می‌رود، مانیتور 27GR95QL تجربه بازی روان و همه‌جانبه را ارائه می‌دهد و همراه با ویژگی‌های گیمر محور است.

نسخه محدود مانیتور گیمینگ اولتراگیر اوال‌ای‌دی لیگ افسانه‌ها جدیدترین نمونه از همکاری قوی ال‌جی با توسعه‌دهنده و منتشرکننده بازی‌های لیگ افسانه‌ها یعنی Riot Games است. این بازی محبوب چندنفره آنلاین برای اولین بار در سال 2009 میلادی عرضه شد و اکنون نیز طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارد. بیش از 600 میلیون طرفداران در طی دهه گذشته بازی لیگ افسانه‌ها را انجام دادند و این بازی در ماه به طور میانگین بیش از 180 میلیون گیمر را به خودش جلب می‌کند.

مانیتور 27GR95QL با در نظر داشتن علاقه‌مندان لیگ افسانه‌ها ساخته شده و برای بازی رقابتی ایدئال است و اندازه تصویر 27 اینچی، نرخ تازه‌سازی بالا و زمان پاسخ 0.03 میلی‌ثانیه GTG را فراهم می‌آورد. این صفحه‌نمایش اوال‌ای‌دی با وضوح QHD (2560×1440) همچنین از HDR10 پشتیبانی می‌کند و 98.5 درصد از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و به زنده کردن بازی با رنگ‌های واضح و دقیق، جزئیات تیز و کنتراست فوق‌العاده کمک می‌کند.

این مانیتور گیمینگ اوال‌ای‌دی اولتراگیر نسخه محدود از طراحی Hextech بازی لیگ افسانه‌ها استفاده کرده و نمادها و تصاویری از این بازی را در صفحه‌های منو و همچنین نمای بیرونی شیک و جسورانه خودش به کار برده است. نمادهای شناخته شده‌ای از بازی در پشت مانیتور و در جلوی پایه آن نیز به چشم می‌خورند. در هر صفحه، گیمرها می‌توانند از گزینه‌ها و منوهای تنظیمات که دارای لوگوی بازی هستند لذت ببرند، این در حالی است که فونت‌ها و حاشیه‌ها به شکلی هستند که حس و حال جهان لیگ افسانه‌ها را تداعی می‌کنند.

ال‌جی و Riot Games علاوه بر این نمایشگر گیمینگ اولتراگیر نسخه محدود، در تعدادی از ابتکارات مختلف با هدف رشد ورزش‌های الکترونیکی در سطح بین‌المللی همکاری کرده‌اند. ال‌جی از سال 2022 میلادی شریک رسمی نمایشگر لیگ افسانه‌های قهرمانی اروپا (LEC) بوده و مانیتورهای گیمینگ اولتراگیر خودش را در اختیار تیم‌های سطح بالا قرار داده است.

سانگ جون هو مدیر بخش بازاریابی و فروش بین‌المللی IT شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی الکترونیکس اظهار داشته:

«ما از رونمایی نمایشگر گیمینگ اوال‌ای‌دی اولتراگیر نسخه لیگ افسانه‌ها بسیار هیجان‌زده هستیم، نمایشگری که عملکرد برتر و طراحی خیره‌کننده‌ای را ارائه می‌دهد و به طور خاص برای میلیون‌ها طرفداران لیگ افسانه‌ها در سراسر جهان ساخته شده است. ال‌جی به ترویج فرهنگ ورزش‌های الکترونیکی در سراسر جهان متعهد است و به طور مداوم نیز محصولات گیمینگ اولتراگیر خودش را متناسب با نیازهای گیمرها توسعه می‌دهد.»

مانیتور گیمینگ اولتراگیر نسخه محدود لیگ افسانه‌ها ال‌جی به‌صورت انحصاری در انگلیس، فرانسه، آلمان، اسپانیا، سوئد، ایتالیا، عربستان سعودی و کره جنوبی عرضه شده و تنها می‌توان آن را از وب‌سایت رسمی ال‌جی خریداری کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان