تعادل بهره‎‌وری و آسایش با مانیتور LG DualUp

مانیتور LG DualUp محل کار خانگی‌ای ایجاد می‌کند که بهره‌وری پیشرفته و آسایش برای تمرکز روی کار در تمام طول روز را فراهم می‌آورد.

تعادل بهره‎‌وری و آسایش با مانیتور LG DualUp

مانیتور LG DualUp محل کار خانگی‌ای ایجاد می‌کند که بهره‌وری پیشرفته و آسایش برای تمرکز روی کار در تمام طول روز را فراهم می‌آورد.

ال‌جی الکترونیکس بیشتر به‌خاطر توسعه محصولاتی شناخته می‌شود که به راحتی سبک زندگی مشتری کمک می‌کنند. این موارد شامل کارهای خانه و اطمینان از اینکه خانه محل راحتی است نیز می‌شود. در همین راستا نیز ال‌جی افرادی که از خانه کار می‌کنند را در نظر گرفته و نوآوری‌ای به ارمغان آورده که کاربران را قادر می‌سازد تا هم بازده و هم راحت باشند.

مانیتور جدید LG DualUp ترکیبی از فناوری نمایشگر نوآورانه و طراحی صنعتی ارگونومیک است. کیفیت تصویر بی‎‌نظیر و عملکرد قدرتمند، فضای بیشتر صفحه‌نمایش را به شکلی انقلابی با راحتی و انعطاف‌پذیری بیشتر همراه کرده است. فرمت منحصربه‌فرد مانیتور DualUp ال‌جی با دو صفحه‌نمایش تمام اندازه که روی یکدیگر قرار گرفته‌اند و یک نمایشگر یکپارچه را شکل می‌دهند، برای کارهای خلاقانه حرفه‌ای، انجام چندین کار و بهره‌وری بسیار بیشتر بهینه شده و آن‌قدر جذاب و تأثیرگذار است که جایزه نوآوری CES 2022 را به دست آورد.

دو نمایشگر همیشه بهتر از یکی است

مانیتور LG DualUp دارای صفحه‌نمایش Nano IPS با نسبت تصویر منحصربه‌فرد 16:18 است، فرمتی که در بازار مانیتور کاملاً جدید است. مانیتور نوآورانه Square Double QHD (2560×2880) تصویری همانند دو صفحه‌نمایش 21.5 اینچی روی هم را ارائهّ می‌دهد و دارای عملکرد تقسیم عمودی صفحه است که به کاربران امکان می‌دهد تا در یک نگاه به موارد بیشتری دید داشته باشند.

صفحه‌نمایش Square Double QHD به معنای آن است که کاربران می‌توانند از تمام مزایای بهره‌وری صفحه‌نمایش‌های دوتایی همچون کار کردن روی چندین سند به طور هم‌زمان بهره ببرند، آن هم بدون اینکه نیاز باشد فضایی برای تنظیم مانیتور دوگانه سنتی داشته باشند.

افزایش بهره‌وری و آسایش

مانیتور LG DualUp راحتی کاربر را با پایه فوق‌العاده و قابل تنظیم LG Ergo افزایش می‌دهد، پایه‌ای که به لطف طراحی هوشمندانه خودش توانسته در فضا صرفه‌جویی کند و به شکلی ایمن روی اکثر میزها قرار بگیرد. به‌عنوان مثال، پایه انعطاف‌پذیر به کاربر اجازه می‌دهد تا به‌راحتی ارتفاع صفحه‌نمایش را تنظیم کند تا در بهترین حالت برای خودش قرار داشته باشد و این در حالی است که مانیتور به‌صورت عمودی حرکت سر به سمت راست و چپ را به حداقل می‌رساند، مسئله‌ای که علت اصلی درد گردن است. علاوه بر این، کاربران می‌توانند تنها با استفاده از یک کابل و به لطف پورت USB Type-C لپ‌تاپ خود را به این مانیتور متصل کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان