بهترین تلویزیون‌های ۶۵ اینچی LG در سال ۲۰۲۳

برای کسانی که از تجربه سینمایی در خانه خود لذت می‌برند، جذابیت یک تلویزیون بزرگ ۶۵ اینچی غیر قابل انکار است

بهترین تلویزیون‌های 65 اینچی LG در سال 2023

برای کسانی که از تجربه سینمایی در خانه خود لذت می‌برند، جذابیت یک تلویزیون بزرگ 65 اینچی غیر قابل انکار است. لذت بردن از تماشای فیلم، ورزش و بازی روی صفحه نمایشی به این بزرگی بدون شک ایده جذابی است. اما در بازاری پر از گزینه‌های متعدد، چگونه بهترین تلویزیون 65 اینچی LG را برای سال 2023 انتخاب کنید؟ نگران نباشید، ما در این مطلب به شما کمک خواهیم کرد تا با جدیدترین نوع تلویزیون‌ها و ویژگی‌های تلویزیون‌های 65 اینچی ال‌جی آشنا شوید تا بتوانید هر مدل را با توجه به نیازهای خود انتخاب کنید.

تلویزیون‌های OLED

فناوری دیود ساطع نور آلی (Organic Light-Emitting Diode) استانداردهای جدیدی را برای پنل‌های نمایشگر ایجاد کرده است. تلویزیون‌های OLED از این مولکول‌های آلی به‌عنوان منابع نور استفاده می‌کنند و دقت پیکسلی کامل و کیفیت تصویر خارق‌العاده‌ای را ایجاد می‌کنند. با ارتقای فناوری OLED، ال‌جی تلویزیون‌های OLED برجسته‌ای را خلق کرده که برخی از چشمگیرترین ویژگی‌ها را دارند. در ادامه برخی از این ویژگی‌ها را توضیح خواهیم داد:

OLED خود روشنایی

جادوی پشت سیاهی کامل، رنگ شدید و کنتراست بی‌نهایت تلویزیون‌های OLED ال‌جی در قابلیت‌های خودنوردِه آن است. آن‌ها فوق‌العاده نازک هستند و کیفیت پیکسلی بی‌نظیری دارند و تجربه‌ای عالی را برای تماشا ایجاد می‌کنند.

ویژگی‌های Dolby Vision IQ، Dolby Atmos و حالت فیلمساز

ما تلویزیون‌های 65 اینچی OLED ال‌جی را برای علاقه‌مندان به سینمای خانگی طراحی کردیم. با Dolby Vision IQ شما تصاویری پر جنب‌وجوش و صدای فراگیر را تجربه خواهید کرد. همچنین می‌توانید از حالت فیلمساز لذت ببرید که محتوای شما را همان‌طور که کارگردان در نظر دارد، نمایش می‌دهد.

ویژگی WebOS و AI ThinQ

جدیدترین کنترل جادویی ال‌جی به شما کنترل کامل تلویزیون 65 اینچی را می‌دهد که در آن دکمه‌های اختصاصی نتفلیکس و آمازون پرایم وجود دارد.

با سیستم‌عامل WebOS شما به‌راحتی می‌توانید به محتواهای مورد علاقه خودتان در پلتفرم‌هایی همچون یوتیوب، آمازون پرایم، هولو و نتفلیکس دسترسی داشته باشید. همچنین با آخرین اخبار و آهنگ‌ها به روز خواهید بود. همچنین این سیستم یک رابطه کاربری ساده را در اختیار شما قرار می‌دهد تا تنظیمات را مطابق با ترجیحات خود تنظیم کنید و از فناوری تشخیص صدا برای پیمایش کانال‌ها بهره ببرید.

ویژگی NVIDIA G-Sync و Freesync

گیمرها توجه داشته باشند که تلویزیون‌های OLED ال‌جی نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و زمان پاسخگویی 0.1 میلی‌ثانیه را ارائه می‌کنند و تجربه بازی شما را افزایش می‌دهند. نتایج با ابزارهای بازی HGiG چیزی از خارق‌العاده بودن کم ندارد.

نمایشگری راحت با چشم

تلویزیون‌های 65 اینچی OLED ال‌جی برای محافظت از چشمان شما دارای نور آبی کم و حالت بدون سوسو هستند تا تجربه تماشای بدون اشکالی داشته باشید.

بهترین مدل‌های تلویزیون‌های 65 اینچی OLED ال‌جی برای سال 2023

  • LG OLED evo G3 Series
  • LG OLED evo C3 Series
  • LG OLED evo CS3 Series

تلویزیون‌های QNED

فناوری Quantum-Dot NanoCell LED توسعه ال‌جی توسعه یافته است. این فناوری از لایه‌ای از نانوذرات (NanoCell) برای جذب نور اضافی و تولید رنگ‌های دقیق استفاده می‌کند. نتیجه آن نیز نمایشگری است که فناوری ال‌ای‌دی را به سطح جدیدی ارتقا می‌دهد.

تلویزیون‌های QNED ال‌جی به‌خاطر نمایشگر پرجنب‌وجوش و مینی ال‌ای‌دی‌ها معروف هستند که حداکثر روشنایی، سیاهی‌های عمیق و دقت بیشتر را ممکن می‌سازند. ویژگی‌های Precision Dimming Pro+ و α9 Gen5 AI Processor 8K نیز تصاویر واضح و روشنایی بیشتری را امکان‌پذیر می‌کنند. در ادامه به معرفی برخی از ویژگی‌های تلویزیون‌های 65 اینچی QNED ال‌جی می‌پردازیم:

حجم رنگ صدرصدی

تلویزیون‌های QNED ال‌جی رنگ‌های زنده را حتی در روشنایی کامل حفظ می‌کنند و طیف کامل DCI-P3 را برای رنگ‌های غنی و دقیق پوشش می‌دهند.

کنتراست فوق‌العاده تیز

به لطف مینی ال‌ای‌دی‌های متراکم، تلویزیون‌های QNED ال‌جی کنتراست فوق‌العاده واضحی را ارائه می‌کنند و جلوه‌های هاله را به حداقل می‌رسانند.

ثبات رنگ صدرصدی

تلویزیون‌های QNED ال‌جی رنگ‌های دقیق و زنده را به نمایش می‌گذارند که حتی از زوایای 30 درجه قابل مشاهده هستند.

بهترین تلویزیون‌های 65 اینچی QNED ال‌جی برای سال 2023

  • LG QNED 85 Series
  • LG QNED 81 Series
  • LG QNED 91 Series

تلویزیون‌های NanoCell

فناوری NanoCell نانوذرات را در پنل ادغام می‌کند تا رنگ‌های ناخالص را از طول موج‌های RGB فیلتر کند و نمایشگر 4K درخشانی را به ارمغان بیاورد. همین نیز منجر به رنگ‌های خالص‌تر و وفادارتر می‌شود. تلویزیون‌های نانوسل ال‌جی دقت رنگ فوق‌العاده و ویژگی‌های قابل توجه دیگری را ارائه می‌کنند که در ادامه بیشتر با آن‌ها آشنا خواهیم شد.

پردازنده α5 AI Processor 4K Gen6

این پردازنده تلویزیون NanoCell ال‌جی را با تجربه‌ای فراگیر بهبود می‌بخشد و ویژگی به روز شده 4K را ارائه می‌کند و امکان تماشای محتوای غیر 4K را نیز در UHD فراهم می‌آورد.

ویزگی ThinQ AI و WebOS

صفحه اصلی جدید webOS 23 ال‌جی حول مخاطب جریان دارد و توصیه‌هایی مناسب از فیلم و اپلیکیشن‌های مورد علاقه را ارائهّ می‌دهد و با استفاده از هوش مصنوعی نیز سعی دارد پیشنهاداتش شخصی شده باشند.

سینما نانوسل

تلویزیون‌های نانوسل ال‎‌جی تجربه تماشای رنگی خالصی را روی صفحه‌نمایش فوق‌العاده بزرگ ارائه می‌کنند که برای لذت بردن از فیلم‌های مورد علاقه‌تان عالی است.

گیمینگ نانوسل

تجربه بازی سریع و روان در تلویزیون‌های NanoCell ال‌جی و غوطه‌ور شدن درون بازی در این تلویزیون‌ها امکان‌پذیر است.

بهترین تلویزیون‌های 65 اینچی NanoCell ال‌جی برای سال 2023

  • LG NanoCell 77 Series
  • LG NanoCell 79 Series
  • LG NanoCell 84 Series

ال‌جی تلویزیون‌های 65 اینچی متعددی را ارائه می‌کند که مطمئناً انتخاب از میان آن‌ها دشوار است اما با توجه به نیازهای خود می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. در هر صورت، هر کدام از این تلویزیون‌های 65 اینچی می‌توانند تجربه سرگرمی خانگی فراموش‌نشدنی‌ای را برای شما به ارمغان بیاورند.

زندگی خوب است!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان