برای حذف قبوض کاغذی برق

اطلاعات ۶۰ درصد مشترکان استان تهران ثبت شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران با تاکید بر اینکه از ابتدای مهرماه قبوض کاغذی برق در سراسر کشور حذف می‌شود، گفت: تاکنون اطلاعات ۶۰ درصد مشترکان برق استان تهران در سامانه حذف قبوض کاغذی ثبت شده است و لازم است مشترکان باقی‌مانده نیز تا نیمه شهریورماه نسبت به ثبت خود در سامانه‌ مربوطه اقدام کنند.

اطلاعات 60 درصد مشترکان استان تهران ثبت شد

به گزارش ایسنا، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت: همزمان با هفته دولت 62 پروژه تامین برق، روشنایی معابر و اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های برق با اعتباری بالغ بر 52 میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز خواهد شد.

حاجی رضا تیموری افزود: در سال گذشته به منظور اجرای طرح‌های عمرانی همچون توسعه، احداث و بهینه سازی شبکه‌های توزیع برق حدود 295 میلیارد تومان هزینه شده که 50 درصد آن از محل منابع داخلی و 50 درصد دیگر نیز توسط مشترکان جدید در قالب طرح‌های نیرورسانی تامین شده است.

وی با تاکید بر این‌که اعتبار اختصاص یافته به منظور اجرای طرح‌های عمرانی در سال گذشته نسبت به سال 1396 به بیش از 62 درصد افزایش یافته است، ادامه داد: جهت ساماندهی برق‌های غیرمجاز و کاهش تلفات انرژی در روستای مرتضی‌گرد نیز تاکنون 9000 درخواست انشعاب در این روستا به ثبت رسیده و 2250 انشعاب نیز به فروش رسیده است.

تیموری با اشاره به ابلاغ قانون امکان واگذاری انشعاب غیردائم برق، تصریح کرد: تاکنون 91 هزار درخواست انشعاب غیر دائم به ثبت رسیده که از این تعداد، 55 هزار انشعاب واگذار شده و نسبت به نصب 44هزار انشعاب غیر دائم نیز اقدام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران تاکید کرد: از این محل حدود 100 میلیارد تومان به دست آمده است و منجر به فروش سالانه 100 میلیون کیلووات ساعت انرژی و کسب درآمدی معادل با 10 میلیارد تومان می‌شود.

بنا بر اعلام وزارت نیرو، وی جمع آوری 116 مرکز تولید ارزهای دیجیتال و واریز حدود 6 میلیارد تومان مابه التفاوت فروش انرژی را از دیگر اقدامات شاخص این شرکت در سال 98 برشمرد و اظهار امیدواری کرد که با اجرایی شدن سازوکار قانونی مناسب جهت فعالیت تولیدکنندگان رمز ارزها، به فعالیت‌های غیرقانونی این بخش از مصرف کنندگان خاتمه داده شود. 

تیموری با اشاره به اجرای موفق طرح‌های مدیریت مصرف و برنامه 098 گفت: ارتقا و توسعه 100 درصدی نرم‌افزار نیرورسانی، ارائه روش‌های نظارت بر عملکرد پیمانکاران، ارتقا توان راهبری شبکه، هوشمندسازی، رویت پذیری و توسعه 90 درصدی نقاط مانور و ارتقا سامانه‌های اطلاع رسانی و پاسخگویی به مشترکان از جمله این برنامه‌هایی است که با اجرای دقیق آن توانسته‌ایم با موفقیت دوره اوج مصرف را در تابستان سال جاری سپری کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان