ماهان شبکه ایرانیان

درگ نیسان GT-R نیسمو با فراری ۴۸۸ پیستا + فیلم

نیسان GT-R نیسموهای جدید مثل هیچ نیسان دیگری نیستند، چون از ابزار خاصی برای پیمودن سریعتر مسیرها در مسابقه استفاده می‌کنند،‌ بنابراین قیمت آن‌ها هم خیلی بالاست

نیسان GT-R نیسموهای جدید مثل هیچ نیسان دیگری نیستند، چون از ابزار خاصی برای پیمودن سریعتر مسیرها در مسابقه استفاده می‌کنند،‌ بنابراین قیمت آن‌ها هم خیلی بالاست. مثلا قیمت پایه این GT-R نیسمو 2019 که در این مسابقه شرکت کرده از 175 هزار دلار آغاز می‌شود. البته این فقط نیمی از قیمت فراری 488 پیستا است. به نظر شما نتیجه مسابقه درگ این دو خودروی تیونینگ شده چه خواهد بود؟
شاید این سوال خیلی شوکه کننده باشد، اما بهتر است بدانید چنین مسابقه‌ای واقعا برگزار شده است. همان‌طور که در این ویدیو مشاهده می‌کنید پیستا و نیسمو رقابت بزرگی با هم در خیابان داشته‌اند. پس از شروع مسابقه، نیسمو از تمام سخت افزارهایی که در اختیار دارد به بهترین شکل بهره می‌برد.
با وجود اینکه نمی‌دانیم این نیسان اصلاح شده یا خیر، اما شرایط پیستا کاملا متفاوت است. در واقع موتور توئین توربوی 3.9 لیتری V8 این فراری به اگزوزهای جینتانی و ریمپ ECU مجهز شده که ترکیب این دو قطعا باعث ایجاد سروصداهای جذاب زیادی برای ماشین‌بازها می‌شود.
پس احتمالا داریم درباره رقابت یک نیسان 600 اسب بخاری با فراری 720 اسب بخاری صحبت می‌کنیم، که قطعا فراری وزن کمتری نسبت به نیسان دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان