ماهان شبکه ایرانیان

نیسان GT-R۵۰ ساخته ایتال ‌دیزاین رسما معرفی شد

پس از رونمایی نیسان GT-R۵۰ به عنوان یک طرح مفهومی و سپس مدل تولیدی، نیسان اعلام کرد عرضه این ابرخودرو به مشتریان که تعداد محدودی از آن تولید خواهد شد را از اواخر سال آینده آغاز خواهد کرد

پس از رونمایی نیسان GT-R50 به عنوان یک طرح مفهومی و سپس مدل تولیدی، نیسان اعلام کرد عرضه این ابرخودرو به مشتریان که تعداد محدودی از آن تولید خواهد شد را از اواخر سال آینده آغاز خواهد کرد. اولین نمونه از این خودرو با همکاری استودیو طراحی ایتال ‌دیزاین ساخته شده، در نمایشگاه خودرو ژنو در مارس 2020 به نمایش در می‌آید و این هفته در جشنواره نیسمو 2019 حضور خواهد داشت.
باب لیشلی مدیر بخش خودروهای اسپرت نیسان درباره این مدل می‌گوید:
مشتریان ما از مدل‌های ساخته شده توسط ایتال‌ دیزاین لذت می‌برند، که تجربه زیادی در طراحی خودروهای خاص و پرقدرت دارد. ساخت نیسان GT-R50 توسط آن‌ها فوق‌العاده بوده و می‌توانم با اطمینان بگویم هر نسخه از این مدل محدود یک شاهکار مستقل خواهد بود.
نیسان قصد دارد 50 نسخه از GT-R50 تولید کند که تعداد زیادی از آن‌ها قبلا پیش خرید شده‌اند. مشتریان در حال ارسال درخواست‌ برای شخصی‌سازی خودروهای خود هستند و هنوز تعدادی از آن‌ها برای پیش خرید در دسترس هستند.
تحویل نیسان GT-R50 به مشتریان از اواخر 2020 تا اواخر 2021 انجام خواهد شد. قیمت GT-R50 بدون مالیات و آپشن‌ها 990 هزار یورو معادل 1.12 میلیون دلار است. این پنج برابر قیمت نیسان GT-R نیسمو است که این مدل براساس آن ساخته می‌شود.
این ابرخودرو که به مناسبت پنجاهمین سالگرد نیسان GT-R در سال 2019 و ایتال‌ دیزاین در سال 2018 ساخته شده، از موتور 3.8 لیتری V6 توئین توربوشارژ بهره می‌برد که توان 710 اسب بخار تولید می‌کند که 110 تا از نیسمو استاندارد بیشتر است. گشتاور این مدل 780 نیوتن متر است که 128 نیوتن‌متر بیشتر از نیسان GT-R است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان