حمدی‌نژاد: نفت آینده مشخصی ندارد

بازیکن تیم فوتبال نفت تهران می‌گوید نفت آینده مشخصی ندارد و معلوم نیست چه کسی صاحب آن است.

حمدی‌نژاد: نفت آینده مشخصی ندارد

به گزارش ایسنا، وحید حمدی‌نژاد کاپیتان دوم نفت تهران که امروز تیمش توانست با شکست تراکتورسازی قهرمان جام حذفی فوتبال ایران شود اظهار کرد: در ابتدا جا دارد از همه بازیکنان تشکر کنم. آن‌ها با غیرت و قلب‌شان بازی کردند. از خانواده‌هایمان تشکر می‌کنم که یک سال دلواپس ما بودند و برای ما دعا کردند. خوشحالم که آن‌ها بالاخره خوشحال شدند. ما سه سال در کورس قهرمانی لیگ برتر بودیم و یک بار به فینال جام حذفی رفتیم که ناموفق بودیم اما امروز توانستیم یک جام را برای این تیم به ارمغان بیاوریم.

او درباره خداحافظی علی دایی از نفت تهران و اینکه آیا در فصل آینده در نفت باقی می‌ماند گفت: این تیم آینده مشخصی ندارد و مشخص نیست چه کسی صاحب آن است. دو سه روز قبل از ما شماره کارت گرفتند که مبلغی را واریز کنند اما باز هم خبری نشد. اگر این نحوه تیم‌داری است، پس تیم‌های دیگر چه کار می‌کنند. این قهرمانی حاصل کار غیرت بچه‌های تیم‌مان بود. ما با تمام سختی‌ها در این بازی تلاش کردیم و به قهرمانی رسیدیم.

بازیکن نفت درباره اینکه چرا در هفته سی‌ام مقابل تراکتورسازی شکست خوردند اما امروز به پیروزی رسیدند گفت: به هر حال بازی در تبریز بود و ما هم عملکرد قابل قبولی را ارائه کردیم. چند مهره اصلی تیم‌مان را نداشتیم ولی امروز از موقعیت‌هایمان استفاده کردیم، یک گل زدیم و به قهرمانی رسیدیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر