قرائت زیارت عاشورا بر مزار شهید حاج داود کریمی

پانزدهمین مراسم بزرگداشت مقام سردار شهید حاج داود کریمی همزمان با ایام شهادت این فرمانده در بهشت زهرا (س) فردا ۱۴ شهریور ماه برگزار خواهد شد.

قرائت زیارت عاشورا بر مزار شهید حاج داود کریمی

به گزارش ایسنا، ‌ شهید داود کریمی از اعضای اصلی تشکیل دهنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عضو هیأت مرکزی سپاه تهران بود که با آغازجنگ به منطقه جنوب رفت و مسئول عملیات جنوب شد و سپس به جبهه غرب رفت و بر پایه آموخته‌هایش در لبنان مسئول آموزش نظامی سپاه شد. سپس مدتی کوتاه‌تر از یک سال فرمانده سپاه تهران بود و مدتی نیز در بنیاد شهید(دوران دفاع مقدس) فعالیت کرد.

حاج داود درعملیات «والفجر8» که از سوی جهاد سازندگی به عنوان نیروی داوطلب به منطقه «فاو» رفته بود بر اثر حمله دشمن، شیمیایی شد. پزشکان آلمانی تشخیص داده بودند بیماری او ناشی از مسمومیت شیمیایی حاصل از گازهایی است که در جنگ به کار رفته بود. آنها نوع گازهای شیمیایی را هم مشخص کرده بودند. سرانجام، سردار کریمی در روز 15 شهریورماه 1383 بر اثر جراحات ریوی ناشی از استشمام گازهای شیمیایی به شهادت رسید.

به گزارش ایسنا، زهد، تقوای حاج داود کریمی زبانزد خاص و عام بود به گونه‌ای که همین عامل سبب شد تا روز تشییع پیکر این سردار را «یوم‌الحسرت» بنامند.

اکنون همزما نبا پانزدهمین سالروز شهادت این فرمانده جمعی از اقشار مختلف مردم و همرزمان او قرار است روز پنجشنبه 14 شهریورماه  ساعت 17 در قطعه 29 بهشت زهرا (س) گرد هم آیند و به قرائت زیارت عاشورا در جوار مزار این شهید بپردازند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر