توسط جهان کتاب؛

چاپ دوم «جاسوس» به نمایشگاه آمد/ تجدیدچاپ عناوین پلیسی نقاب

چاپ دوم ترجمه رمان «جاسوس» نوشته پائولو کوئلیو از جمله آثار تجدیدچاپی انتشارات جهان کتاب در نمایشگاه کتاب تهران است.

چاپ دوم «جاسوس» به نمایشگاه آمد/ تجدیدچاپ عناوین پلیسی نقاب

به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات جهان کتاب امسال با 140 عنوان در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت کرد که از این تعداد، حدود 70 عنوان چاپ اولی بودند.

یکی از عناوین تازه این ناشر که اواخر سال 95 به چاپ رسید و چاپ دومش همزمان با نمایشگاه کتاب تهران، عرضه شد، رمان «جاسوس» نوشته پائولو کوئیلو بود. این رمان داستان واقعی زندگی مارتا هاری زنی مرموز است که پس از جنگ جهانی دوم به اتهام جاسوسی به جوخه اعدام سپرده شد. درباره جاسوس بودن یا نبودن هاری ابهاماتی وجود دارد و کوئیلو که زندگی او را در قالب رمان، روایت کرده، موافق جاسوس بودنش نیست.

ترجمه فارسی این رمان به قلم پرتو شریعتمداری به چاپ دوم رسیده و در نمایشگاه کتاب عرضه شده است.

یکی از کتاب‌های تجدید چاپی این ناشر، برای نمایشگاه، «نظریه ای برای همه چیز» نوشته استیون هاوکینگ است که با عنوان فرعی «آغاز و فرجام جهان هستی» و ترجمه محمدرضا غفاری منتشر شده است. این کتاب هم با چاپ چهارم در نمایشگاه عرضه شد.

کتاب «استادان و نااستادانم» نوشته عبدالحسین آذرنگ، مترجم و ویراستار هم کتابی بود که توسط این ناشر با چاپ پنجم در نمایشگاه توزیع شد.

انتشارات جهان کتاب از چند سال پیش اقدام به چاپ ترجمه رمان های پلیسی و جاسوسی انگلیسی، فرانسوی و آلمانی تحت عنوان «مجموعه نقاب» کرد که تا به حال 71 عنوان از آن منتشر شده اند. «پرواز بدون او» نوشته میشل بوسی نویسنده فرانسوی با ترجمه عباس آگاهی از جمله آثار تازه چاپ این ناشر برای نمایشگاه است. دیگر رمان جدید «نقاب»، «نجس ها» نوشته پی یر بوال و توماس نارسژاک است که این اثر هم توسط آگاهی ترجمه شده است.

یکی از آثار تجدید چاپی مجموعه نقاب، «جاسوسی که از سردسیر آمد» نوشته جان لوکاره است که توسط فرزاد فربد ترجمه شده و چاپ سومش در نمایشگاه عرضه شد. «زنی که دیگر نبود» نوشته پی یر بوالو و توماس نارسژاک با ترجمه عباس آگاهی هم با چاپ دوم در نمایشگاه عرضه شده است. «چشم زخم» دیگر رمان این نویسندگان که اولین عنوان مجموعه «نقاب» هم بوده، با ترجمه آگاهی به چاپ سوم رسیده است.

«آسوده بخواب کاترین» نوشته شارل اگزبرایا با ترجمه عباس آگاهی هم از دیگر عناوین تجدیدچاپی مجموعه نقاب است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر